مراسم جشن تکلیف پسران دانش‌آموز کوهبنانی برگزار شد
کد خبر: 3699573
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

مراسم جشن تکلیف پسران دانش‌آموز کوهبنانی برگزار شد

گروه اجتماعی - مراسم جشن تکلیف پسران دانش‌آموز کوهبنانی دیروز سه‌شنبه، 22 اسفند با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم جشن تکلیف مدارس پسرانه کوهبنان گفت: باید خدا را شاکر باشیم که بار دیگر تولدی را شاهد بودیم تولد بندگی بسیار ارزشمند است چون به رشدی از نظر جسمی و روحی رسیدید که بهتر از قبل می‌توانید بیندیشید و تصمیم بگیرید.
وی افزود: بعد از جشن تمام اعمال، گفتار و کردار شما باید بر اساس آموزه‌ها و دستورات دینی باشد چون مرحله بندگی شما شروع می‌شود و وقتی انسان بنده خداست باید بدون چون و چرا عبادت و بندگی خدا را به‌جا آورد گرچه تحقیق لازم است.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: خدا به عبادت ما نیاز ندارد ما باید به سمت و سوی حیات طیبه حرکت کنیم و تکالیفی که خداوند بر عهده ما قرار داده به خوبی انجام دهیم تا سعادتمند باشیم.
حسین سالاری، فرماندار کوهبنان گفت: باید با تمسک و توسل به قرآن و اهل بیت به خدا بیشتر نزدیک شوید و سعی کنید رسیدن به این مرحله را قدر بدانید و در کنار عبادت خوب درس بخوانید.
وی افزود: هم خانواده و هم جامعه به شما چشم دوختند چون شما از سرمایه‌های ارزشمند امروز و از آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوید و قطعا شما امید آینده کشور محسوب می‌شوید و باید همواره در سنگر تعلیم و تربیت به‌گونه‌ای حرکت کنید که حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب باشید.
حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان نیز گفت: همین که بنده خداوند هستیم نعمت بزرگی است و اینکه از نعمت ولایت و رهبری برخورداریم بسی ارزشمند و والاست که باید قدردان آن باشیم.
وی افزود: همه عالم محضر خداست پس در محضر خدا به‌گونه‌ای حرکت کنیم که نگاه و لطف خدا از ما برداشته نشود و همواره محبوب درگاهش باشیم.
انتهای پیام

captcha