پیام امام جمعه زاهدان در محکومیت اقدام فرقه شیرازی
کد خبر: 3699593
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

پیام امام جمعه زاهدان در محکومیت اقدام فرقه شیرازی

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان صبح امروز در پیامی اقدام سخیف فرقه شیرازی در ورود هنجارشکنانه به حریم سفارت ایران در لندن را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان صبح امروز در پیامی اقدام سخیف فرقه شیرازی در ورود هنجارشکنانه به حریم سفارت ایران در لندن را محکوم کرد.
در این پیام آمده است:
« بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ
استکبار جهانی بعنوان دشمن قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با ایجاد توطئه و دسیسه و مکر درصدد ضربه زدن به این بنیان مرصوص بوده وهست.
دیروز که سنی آمریکائی تحت لوای داعش با انواع جنایات چهره مخوفی از اسلام و مسلمانان به جهانیان عرضه کرد و پروژه اسلام هراسی را رقم زد امّا به حول و قوه الهی به دست سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و فرزندان جان برکف خمینی کبیر پرونده آنها درهم پیچیده شد ، امّا امروز شاهدیم که شیعه انگلیسی تحت لوای فرقه افراطی شیرازی دست به تحرکات مذبوحانه زدند و به ساحت پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی جسارت نموده و چهره نقاق خویش را بر ملا کردند.
ضمن محکوم کردن این تحرکات سخیف اعلام می داریم در حقیقت سنی آمریکائی و شیعه انگلیسی دو لبه قیچی هستند که کمر به نابودی اسلام ناب محمدی (ص) بسته‌اند. لذا ملت ایران اسلامی اعم از شیعه و اهل سنت با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب در جهت حفظ وحدت با هوشیاری و بصیرت از حرکات هر دو گروه منحرف وابسته به استکبار تبری می‌جویند.
وَ السَّلامُ عَلى‌ مَنِ اتَّبَعَ الْهُدى‌
عباسعلی سلیمانی
نماینده مقام معظم رهبری در استان و امور اهل سنت سیستان و بلوچستان»

انتهای پیام

captcha