انتشار فراخوان هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3699616
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

انتشار فراخوان هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی-سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از انتشار فراخوان هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان خبرداد.

به گزارش ایکنا، شعبه خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، دکتر رضا شاهین فر، سرپرست این نهاد اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری، برای رقابت دانشجویان در همه رشته‌ها و مقاطع تحصیلی در مراحل استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود.

وی افزود: مشاوره و مناظره راهبردی برای بیدار کردن عقل جمعی است که مقام معظم رهبری نیز بر این امر تأکید کرده‌اند در این راستا جهاددانشگاهی برای تحقق این فرمایش و همچنین با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ گفت‌وگو،  زمینه‌سازی برای شکل‌گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقاء دانش و آگاهی با طرح‌ریزی مسابقات ملی مناظره به این امر ورود یافت.

وی  آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش و تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند را از دیگر اهدف برگزاری مسابقات ملی متاظره دانشجویان ایران عنوان کرد.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان شمالی افزود: ثبت‌نام این دوره از مسابقات تا ۲۵ فروردین ۹۷ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از طریق دفاتر فرهنگی دانشگاه‌های استان و دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان اقدام کنند.

شاهین فر گفت: علاقه‌مندان به مسابقات مناظره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات به وب‌سایت مسابقات ملی مناظره دانشجویی به آدرس www.ISDC.IRمراجعه کنند همچنین شماره تماس ۰۵۸۳۲۲۸۵۷۴۲ پاسخگوی سوالات دانشجویان در این خصوص است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله استانی- دانشگاهی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: براساس تقویم اجرایی، مرحله استانی در نیمه دوم اردیبهشت ۹۷، مرحله منطقه‌ای در مهر سال آینده و مرحله کشوری مسابقات نیز آذرماه سال آینده برگزار می‌شود.

شاهین فر ادامه داد: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای همه تیم‌های شرکت کننده، به سه تیم برتر استانی که به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند جوایزی اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران بیش از 400 تیم شرکت کردند.

captcha