کارگاه آموزشی نقش نماز در ایجاد فضای معنوی ادارات در کرمانشاه
کد خبر: 3699656
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

کارگاه آموزشی نقش نماز در ایجاد فضای معنوی ادارات در کرمانشاه

گروه معارف- کارگاه آموزشی نقش نماز در ایجاد فضای معنوی در ادارات صبح امروز در آمفی تئاتر بیمارستان طالقانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، کارگاه آموزشی نقش نماز در ایجاد فضای معنوی در ادارات ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در محل آمفی تئاتر بیمارستان طالقانی برگزار شد.
بتول محمدی، کارشناس برنامه در این نشست با اشاره به اهمیت سالم‌سازی محیط اداری از دو جهت، گفت: از جمله راه‌کارهای سالم‌سازی محیط اداری تقویت ارزش‌های معنوی و مذهبی و اهتمام هرچه بیشتر به مناسک و آئین‌های عبادی است.
وی افزود: نماز ستون دین و معیار قبولی سایر اعمال است و جایگاه رفیع‌تری در بین آئین‌های مذهبی دارد. نماز آثار فراوانی برای تمام ساخات زندگی دارد.

کارگاه آموزشی نقش نماز در ایجاد فضای معنوی ادارات در کرمانشاه
کارشناس برنامه تصریح کرد: همچنین نماز آثاری را در محیط اداری به‌دنبال دارد که هریک به سالم‌سازی محیط اداری کمک می‌کند.
محمدی اظهار کرد: نماز موجب مسئولیت‌پذیری در محیط کار خواهد شد چراکه مسئولیت‌پذیری از اصول خدشه‌ناپذیر فعالیت‌های سازمانی است.
وی تصریح کرد: نماز موجب تمرکز و باعث ایجاد انگیزه و افزایش سعی و تلاش در مسیر حل مشکلات زندگی خواهد شد.
کارشناس برنامه افزود: برگزاری نماز جماعت در محیط اداری و سازمانی روحیه مسئولیت‌پذیری و مردم‌داری را در بین کارمندان افزایش می‌دهد.
محمدی گفت: روحیه نظم در انسان به واسطه نماز به وجود می‌آید و این امکان را تقویت می‌کند که انسان در تمام شئونات زندگی نظم و انظباط را رعایت کند.
وی اظهار کرد: لزوم نماز در ایام و ساعات خاص همه و همه مقدمه خو کردن به نظم است.
کارشناس برنامه با اشاره به اصل رعایت حقوق مردم در ادارات، گفت: نماز رعایت حقوق دیگران را شرط صحت آن معرفی کرده و به درونی‌سازی این اصل اخلاقی کمک می‌کند.
انتهای پیام

captcha