جشنواره ملی رویش با 62 اثر قابل تقدیر به کار خود پایان داد
کد خبر: 3699693
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

جشنواره ملی رویش با 62 اثر قابل تقدیر به کار خود پایان داد

گروه فرهنگی- رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان عنوان کرد: از 278 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۸۵ اثر در قالب کانون‌های دانشجویی حائز رتبه های اول تا سوم و 62 اثر قابل تقدیر شدند.

به گزارش ایکنا از همدان، صفی الله صفایی، رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان،سه شنبه، 22 اسفند در مراسم اختتامیه جشنواره کشوری «رویش» اظهار کرد: دانشگاه پیام نور در کنار توجه به آموزش‌های علمی نگاه ویژه‌ای به فعالت‌های فرهنگی نیز دارد.
وی افزود: درصد قبولی پذیرفته شدگان دانشگا‌ه‌های پیام نور در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری و سهم بالای این دانشگاه در استخدامی‌های دولت به خوبی بیانگر توجه و موفقیت این دانشگاه در حوزه علمی است.
صفایی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور همدان امسال برای اولین بار میزبان جشنواره کشوری رویش ویژه کانون‌های دانشجویی سراسر کشور بود گفت: بروز و ظهور فعالیت‌های کارآفرینی در میان دانشجویان، زمینه سازی و تقویت فعالیت‌های جمعی دانشجویان، بسترسازی و توجه به نوآوری و شناسایی و معرفی استعدادها و خلاقیت‌های فردی و گروهی از جمله اهداف این جشنواره است.
رئیس دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه 200 دانشجو از 500 مرکز و واحد در این جشنواره شرکت کرده اند اضافه کرد: کانون‌های دانشجویی از ۳۱ استان آثار خود را در قالب CD به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند.
وی عنوان کرد: از 278 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، ۸۵ اثر در قالب کانون‌های دانشجویی حائز رتبه‌های اول تا سوم و 62 اثر قابل تقدیر شدند، گفتنی است آثار با صداقت و کاملا بی طرفانه توسط ۸ کمیته داوری مورد ارزیابی قرار گرفت.
صفایی ادامه داد: برپایی نمایشگاه آثار دستی استان‌ها، برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی، خلاقیت، ایده پردازی و تسنیم و برگزاری 2 گفتمان دانشجویی از دیگر برنامه‌های جانبی این جشنواره بود.
رئیس دانشگاه پیام نور همدان عنوان کرد: این دانشگاه همواره در حوزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی فعال است که از این میان می‌توان به همایش ملی شیمی، پژوهش های کاربردی در حوزه ورزش، جشنواره رویش و ایده پارک کسب و کار ورزشی اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha