هویت ملی؛ مهم‌تر از مباحث قومیتی
کد خبر: 3699720
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
عظیمی:

هویت ملی؛ مهم‌تر از مباحث قومیتی

هویت ملی؛ مهم‌تر از مباحث قومیتی گروه فرهنگی - مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری گفت: ولی‌فقیه عامل اتحاد و وحدت بخشی ما است و دشمن‌روی همین عوامل حساس است بنابراین هویت ملی ما مهم‌تر از مباحث قومیتی است و باید به این وحدت پایبند باشیم.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مهرداد عظیمی، مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز 22 اسفندماه در آئین اختتامیه جشنواره ابوذر که در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد بابیان اینکه رسانه‌های بسیجی باید با بصیرت و دشمن‌شناس باشند گفت: تمرکز دشمن در کشور ما بر محور جنگ نرم است و به جهت ابعاد تخریبی بالا این راهکار را انتخاب کرده است.
وی افزود: بنابراین شناخت تاکتیک‌های دشمن در حوزه جنگ نرم بسیار مهم است چراکه دشمن قصد دارد مردم را از نظام ناامید کند اما این فضای ناامید کنند را جوانان بسیجی ما در هم بشکنند.
مدیرکل صداوسیمای استان اظهار کرد: در زمان گذشته جوانان و حتی مدیران دستگاه استقلال نداشتند اما امروز می‌بینید که جوانان در تعیین سرنوشت خود دخیل هستند و مدیران اتفاقات جدیدی را رقم می‌زنند چراکه امروز همه ما تکلیف داریم و باید در فضای مجازی بر موج‌هایی که از سوی دشمن ارسال می‌شود سوار شویم و راه دشمن را سد کنیم.
عظیمی خاطرنشان کرد: دین‌ستیزی، تفرقه‌افکنی و چندبعدی ساختن جامعه از دیگر مسائلی است که دشمن بر روی آن‌ها کار می‌کند و جوانان و مسئولان ما را درگیر دعواهای کم‌ارزش و سیاسی کرده است اما پاسخ ما در این فضا تمرکز بر عوامل وحدت بخشی است.
وی گفت: ولی‌فقیه عامل اتحاد و وحدت بخشی ما است و دشمن‌روی همین عوامل حساس است بنابراین هویت ملی ما مهم‌تر از مباحث قومیتی است و باید به این وحدت پایبند باشیم.
مدیرکل صداوسیمای چهارمحال و بختیاری اغتشاشات اخیر کشور را کارکرد جنگ نرم دانست و تصریح کرد: ما وارد نسل چهارم فضای مجازی می‌شویم، وارد یک تمدن جدید که خاص کشور ما نیست و کم‌رنگ شدن نقش زبان و پررنگ شدن مباحث فیزیکی یکی از مؤلفه‌های این نسل است.
عظیمی ادامه داد: امروز ما در حوزه فنّاوری عقب هستیم اما باید در این فرصت‌ها دشمن را بشناسیم و هوشیار باشیم که این شناخت نیازمند یک کار جهادی در عرصه رسانه است.

انتهای پیام

captcha