رسانه‌ها باید امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهند
کد خبر: 3699731
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کارگران:

رسانه‌ها باید امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهند

رسانه‌ها باید امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهند گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهند و در راستای تحکیم وحدت تلاش کنند.

 به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز 22 اسفندماه در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره‌های موضوعی گامی مؤثر در تولید محتوای مرتبط با موضوعات موردتوجه جامعه است، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر باهدف تولید محتوا در گفتمان سازی انقلاب اسلامی در حال‌ برگزاری است و محورهای جشنواره گویای این امر است.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات ویژه‌ای برای تولید و نشر مطالب ارزشی در رسانه‌ها در نظر گرفته‌شده است، افزود‌: فضای رسانه‌ای منحصر به نشریات و خبرگزاری‌ها نیست، بلکه امروزه همه می‌توانند در فضای مجازی پیام منتقل کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رسانه یکی از بانفوذترین ابزار تأثیرگذار در جامعه است و باید از این ابزار برای تأثیرگذاری و فرهنگ‌سازی در جامعه استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و عکاسان در شرایط وقوع حوادث جزو اولین کسانی هستند که برای اطلاع‌رسانی در محل حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه جایگاه ارزشمندی در جامعه دارند که باید اولویت‌های مهم کشور و موضوعات مهم ازجمله خشک‌سالی، فقر، بیکاری، توجه به نخبگان و معضلات اجتماعی را موردتوجه قرار بدهند.
کارگران در پایان گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهند و در راستای تحکیم وحدت تلاش کنند.

captcha