شهدای گمنام، نعمات بزرگ اعطایی خداوند متعال به مردم
کد خبر: 3699732
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

شهدای گمنام، نعمات بزرگ اعطایی خداوند متعال به مردم

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه ماکو گفت: شهدای گمنام نعمات بزرگ اعطایی از سوی خداوند به مردم است و باید خانواده های شهیدان همواره مورد تکریم قرار گیرند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ محمد حسین باقرلو فرمانده سپاه ماکو در مراسم مهمانی لاله ها که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در شهرستان ماکو برگزار شد، گفت: امنیت، اقتدار، پایداری نظام و انقلاب را مدیون شهدا هستیم که  امروزه نیز سایه دار این شهدای والامقام بسیجیان و اقشار مختلف مردم هستند.

فرمانده سپاه ماکو با تاکید بر اینکه برگزاری مراسماتِ یادواره‌های شهدا زمینه فراموش نشدن دلاوری های شهدا را فراهم می سازد خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با تضعیف روحیه مردمان شهیدپرور ایران این دستاورد های والا را زیر سوال ببرد.

سرهنگ باقرلو با تاکید بر اینکه مسئولین شهرستانی مخصوصاً مسئولین دخیل در امر فرهنگی باید در اجرای برنامه‌های خود به فکر حفظ شان و جایگاه شهدا باشند ادامه داد: نباید به بهانه شادی، به جایگاه شهدا بی توجهی صورت گیرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو با اشاره به اینکه ماکو میزبان سه شهید گمنام است افزود: آموزش و پرورش ماکو باید زمینه را برای حضور دانش آموزان بر سر مزار این شهدای گرانقدر و تجدید میثاق وآشنایی بیشتر با اهداف آنان فراهم سازد.
لازم به ذکر است در ادامه این مراسم با مداحی مداح اهل بیت حاج فرهاد تقی زاده مجلس حال و هوای دیگری به خود گرفت و پایان بخش این برنامه اهدای لوح و هدایایی به خانواده‌های معظم شهدا بود.
انتهای پیام

captcha