کتاب تعادلات شیمیایی در خاک‌ها در شعبه «انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری» منتشر شد
کد خبر: 3699734
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
خلیلی خبر داد:

کتاب تعادلات شیمیایی در خاک‌ها در شعبه «انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری» منتشر شد

کتاب تعادلات شیمیایی در خاک‌ها در شعبه «انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری» منتشر شد گروه اجتماعی - رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار هفتمین کتاب توسط انتشارات این واحد با عنوان «تعادلات شیمیایی در خاک‌ها» خبر داد.

وحید خلیلی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر اظهار کرد: اثر «تعادلات شیمیایی در خاک‌ها» توسط دکتر ویلارد ال.لیندزی تالیف شده است.
وی افزود: این کتاب توسط علیرضا حسین پور و حمیدرضا متقیان از اعضای حیات علمی دانشگاه شهرکرد ترجمه‌شده است.
وی تصریح کرد: اين كتاب شامل 23 فصل و 481 صفحه است.
خلیلی گفت: مطالب این کتاب برای دانشمندان خاک، تغذیه گیاه، متخصصان آبزیان، مهندسان آب و بهداشت و تمام کسانی که با واکنش‌ها و سرنوشت مواد شیمیایی در خاک‌ها سروکار دارند مفید است.
وی بابیان این‌که انتشارات جهاد دانشگاهی به‌عنوان یکی از معتبرترین مؤسسات نشر دانشگاهی در ایران، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند، تأکید کرد: تمامی اساتید دانشگاهی و صاحب‌نظران و مؤلفین می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ تماس حاصل کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Reyhane
|
France
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۰۰
0
0
سلام.خسته نباشید
چطور میتونیم کتاب رو تهیه کنیم؟
captcha