دانش‌آموزان و فرهنگیان در بحث مقابله با توطئه‌های دشمن ورود پیدا کنند
کد خبر: 3699736
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

دانش‌آموزان و فرهنگیان در بحث مقابله با توطئه‌های دشمن ورود پیدا کنند

گروه سیاسی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان ا بیان اینکه امروز توطئه‌های در راستای مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برضد ما طراحی می‌شود؛ گفت: وظیفه فرهنگیان و دانش‌آموزان این است که با آگاهی و بینش در این قضایا ورود پیدا کنند تا شرمنده شهدا نشویم.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان در اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان که امروز، 22 اسفندماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) آموزش و پرورش استان برگزار شد؛ با تبریک 22 اسفند سالروز گرامیداشت شهدا،گفت: امروز به برکت امام و شهدای امام، نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری همان روند را ادامه می دهد.
وی افزود: انقلابی که امام شروع کرد بعد از پشتیبانی روحانیون و مراجع، معلمان و دانش‌آموزان و جوانان نقش عظیمی را در انقلاب اسلامی ایفا کردند.
خوش اقبال بیان کرد: با دقت درآمار و تعداد شهدا هشت سال دفاع مقدس به نقش فرهنگیان و دانش‌آموزان و جوانان و دانشجویان در دفاع از کیان نظام اسلامی پی می‌بریم.
وی اعلام کرد: تعداد شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کردستان نشان از نقش اساسی این قشر آینده‌ساز در انقلاب اسلامی دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان عنوان کرد: هم سن و سال‌های شما در سال42 و 57 با شناخت و درک امام ، او را همراهی کردند و مشارکت دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمان در اوج پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بسیار بالاست.
وی با اشاره به اینکه شهدای امام در زمان حیات امام، او را تنها نگذاشتند و در کنار امام بودند، اعلام کرد: امام هم دانش‌آموزان، جوانان و دانشجویان را خوب شناخته بود که در هر مقطعی اگر مشکلی برای نظام ایجاد می‌شد با پیام امام و با بیانات ارزشمند خود، خیل عظیمی از دانش‌آموزان و دانشجویان و فرهنگیان به راه می‌افتادند.
خوش اقبال با بیان اینکه شهدا و خانواده آنان خیلی خوب به وظیفه خود عمل کردند، بیان کرد: ما امروز مدیون شهدا و خانواده معزز آن ها هستیم. شهدا و امام به ما عزت و سربلندی دادند و امروز وظیفه ما به عنوان خادمان ملت، خدمت به خانواده شهدا، ملت شریف ایران و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی ابراز امیدواری کرد: در این مقطع جمهوری اسلامی ایران با قدرت و قوت و به برکت ایثار و از خود گذشتگی شهدا و امام شهیدان در عرصه‌های مختلف با عزت و اقتدار سربلندتر از گذشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان با بیان اینکه امروز توطئه‌های در راستای مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برضد ما طراحی می‌شود؛ اعلام کرد: وظیفه فرهنگیان و دانش‌آموزان این است که با آگاهی و بینش در این قضایا ورود پیدا کنند تا شرمنده شهدا نشویم و راه امام شهدا را ادامه دهیم.
وی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان خادمان ملت و فرهنگیان به عنوان پیشتازان انقلاب اسلامی سنگین‌تر از گذشته است.
خوش اقبال در پایان یادآور شد: شهدا از همه چیز خود گذشتند تا امروز کشوری امن داشته و در سایه امنیت زندگی کنیم؛ لذا امروز وظیفه ما بیش از گذشته است و باید تلاش کنیم که آرمان‌های امام و شهدا را فراموش نکنیم.
انتهای پیام

captcha