«رویش» نمونه کوچکی از رویش جوانان در عرصه فرهنگ و هنر
کد خبر: 3699738
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

«رویش» نمونه کوچکی از رویش جوانان در عرصه فرهنگ و هنر

گروه فرهنگی- فرماندار همدان عنوان کرد: برگزاری جشنواره و همایش‌هایی همچون رویش نمونه‌های کوچکی از رویش جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری است.

به گزارش ایکنا از همدان، ابراهیم تعالی، فرماندار شهرستان همدان ،سه شنبه، 22 اسفند در مراسم اختتامیه جشنواره کشوری «رویش» اظهار کرد: استان همدان سابقه طولانی در حوزه فرهنگ و علم دارد.
وی افزود: این استان مفتخر به وجود بزرگان بسیاری در حوزه عرفان، فرهنگ، دانش و ... است که بوعلی سینا فیلسوف بزرگ، باباطاهر شاعر عارف و ملاحسین قلی همدانی و ملا علی معصومی همدانی از عارفان و بزرگان تشیع این استان هستند.
فرماندار همدان با بیان اینکه شخصیت‌های فرهنگی بسیاری نیز در طول تاریخ در این استان بروز و ظهور داشته اند اضافه کرد: شهر همدان دارای 180 اثر تاریخی ثبت شده است، این استان با قدمت 5 هزار ساله خود گنجینه تاریخ این کشور پرافتخار است.
تعالی ادامه داد: شما دانشجویان امید‌های آینده این کشور هستید، نظام و انقلاب این کشور به دست شما داده خواهد شد که امیدواریم با دست‌های توانمند و اندیشه‌های والای شما کشور در ریل توسعه و ترقی قرار گیرد.
فرماندار همدان ابراز کرد: برگزاری جشنواره و همایش‌هایی همچون رویش نمونه‌های کوچکی از رویش جوانان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری است، دانشگاه پیام نور پس از سال‌ها به یک بلوغ خوبی در سطح کشور رسیده است.
وی گفت: ما چند سالی است شاهد معرفی و تقدیم چهره‌های موفق علمی به جامعه از سوی دانشگاه های پیام نور هستیم، این مرکز آموزش عالی علی رغم برخی انتظارات توانسته هم پای مراکز آموزش عالی دیگر در سطح کشور خدمات قابل توجهی در حوزه‌های علمی و پژوهشی ارائه کند.
انتهای پیام

captcha