مقررات ایمنی در ادارات خراسان‌جنوبی رعایت شود
کد خبر: 3699746
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
استاندار خراسان‌جنوبی:

مقررات ایمنی در ادارات خراسان‌جنوبی رعایت شود

گروه اجتماعی- استاندار خراسان‌جنوبی گفت: باید تمامی ادارات استان به تجهیزات ایمنی مجهز و مقررات ایمنی رعایت شود تا دیگر شاهد آتش سوزی ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی در استان نباشیم.

به گزارش  ایکنا از خراسان‌جنوبی،  محمد مهدی مروج الشریعه، امروز22 اسفند، در شورای اداری استان با اشاره به پیش رو بودن ایام نوروزی بیان کرد: باید نسبت به رفتارها با گردشگران دقت شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات خوب باعث ایستایی گردشگر در منطقه شده که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: گردشگر به معنای تولید و ایجاد اشتغال در یک منطقه است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هرچه در ارائه برنامه ها دقت و کیفیت بیشتری داشته باشیم، میراث گردشگران نیز افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: برای نوروزی ۹۸، باید از مهر ماه ۹۷ تمهیدات و اقدامات لازم اندیشیده شود تا برنامه های خوبی ارائه کنیم.

مروج الشریعه با بیان اینکه مهمان نوازی فرهنگی دیرینه در ایران به خصوص خراسان جنوبی است، افزود: طی ایام نوروز ستاد بازرسی استانداری بر نحوه عملکرد و خدمات دستگاه‌های اجرایی به مسافران نوروزی نظارت خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه نباید در خدمت به مردم کوتاهی کنیم، گفت: آنچه در حاکمیت وظیفه مند هستیم، تنها خدمت به مردم است.

استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: آب مهم ترین مشکل پیش روی استان استکه باید تلاش کنیم صدای بی آبی این استان و نوار شرقی کشور به گوش مسئولان برسد.

مروج الشریعه با اشاره به تشکیل شورای حفاظت آب، اظهارکرد: امید است این شورا در اواخر سال جاری به صورت منطقه‌ای برگزار شود.

وی با بیان اینکه سه استان شرقی کشور با مشکل کمبود آب مواجه هستند، تصریح کرد: نیاز آبی این سه استان ۷۵۰ متر مکعب آب بوده که نیازمند ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: آستان قدس رضوی می‌تواند به عنوان یک سرمایه گذار و مجری طرح برای رفع مشکل کم آبی این استان‌ها ورود پیدا کند.

مروج الشریعه با بیان اینکه برای ظرفیت بند چابهار ۸۰ تن کالا در طول سال  پیش بینی شده است، اظهار کرد: باید سهم خرایان جنوبی از این میزان مشخص شود.

تاکید بر جذب سرمایه گذار در خراسان‌جنوبی

وی با تاکید بر اینکه باید برای جذب سرمایه گذار خارجی تلاش شود، افزود: همچنین در قدم اول باید افق کاری خود را مشخص کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به مشکل اشتغال استان، بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در ۱۱ شهرستان برگزار شده و باید به جمع بندی نهایی برسد.

وی با اشاره به وضعیت ایمنی ادارات استان، بیان کرد: باید امنیت ادارات باید مورد توجه مدیران قرار گرفته تا شاهد خطرات ناشی از آن نباشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مطالبه گری بحث اشتغال با این منابع موجود حق جدی است، خاطرنشان کرد: باید روند جذب سرمایه گذار به بهترین نحو ممکن پیش برود.

انتهای پیام

captcha