بکاربردن الگوهای دینی و قرآنی در کاهش آسیب ‌های اجتماعی اثرگذار است
کد خبر: 3699788
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

بکاربردن الگوهای دینی و قرآنی در کاهش آسیب ‌های اجتماعی اثرگذار است

گروه اجتماعی:- تبلیغات اسلامی کردستان گفت: بکاربردن الگوهای دینی و قرآنی در تربیت فرزندان برای کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذار است.

به گزارش ایکنا از کردستان، مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در آیین جشن بزرگ میلاد کوثر و اهدای کمک هزینه ازدواج به زوج‌های بی‌بضاعت در سالن اجتماعات هتل هاله بانه اظهار کرد: ابعاد شخصیتی فاطمه زهرا(س) چنان گسترده است که فقط با مطالعه دقیق و عمیق می‌توان به ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگ اسلام پی برد.
وی افزود: باید در تربیت فرزندان، رعایت محرم و نامحرم، رعایت حلال و حرام روش ما با سیره حضرت زهرا (س) مطابقت داشته باشد در غیر این صورت باید در رفتار و کردار خود تجدید نظر کنیم.
حجت‌الاسلام کرمی تاکید کرد: اگر انسان در زندگی ملاک، معیار و الگوی مناسب داشته باشد دچار مشکل نمی‌‌شود و حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی حجاب و پوشش کامل اسلامی برای همه زنان جهان به‌ویژه مسلمانان هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی، حجاب زنان را نشانه گرفته اند و می خواهند زن مسلمان را از فرهنگ اصیل و پوشش مناسب و محجبه دور کنند.
وی اعلام کرد: برای جلو گیری از آسیب های اجتماعی باید الگوهای قرآنی و دینی به‌عنوان الگوی سبک زندگی اسلامی را به زنان و خانواده ها معرفی کنیم و برای این منظور سبک و سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین و بزرگترین الگو است.
حجت‌الاسلام کرمی یادآور شد: دختر گرانقدر پیامبر بزرگ اسلام (س) مفسر قرآن، عالم و دانشمند بودند و باید همه ابعاد زندگی ایشان به خوبی برای مردم تشریح و معرفی شود.
انتهای پیام

captcha