چابهار در تدارک استقبال از مسافران نوروزی
کد خبر: 3699798
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

چابهار در تدارک استقبال از مسافران نوروزی

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی چابهار از آمادگی پلیس این شهرستان جهت برقراری امنیت گردشگران و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی چابهار، حیدرعلی کیخامقدم گفت: شهرستان چابهار با برخورداری از سواحل و تفرجگاه‌های زیبا هرساله پذیرای مسافران نوروزی است فلذا میزبانی شایسته از هموطنان ضرورت دارد.
فرمانده انتظامی چابهار با بیان اینکه پلیس این شهرستان آمادگی لازم برای برقراری امنیت مسافران و گردشگران نوروزی را دارد، افزود: با استقرار ایستگاه‌ها و چادرهای نوروزی در سطح شهر و سواحل دریا علاوه بر پوشش امنیتی و انتظامی تفرجگاه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی وظیفه راهنمایی و هدایت مسافران و گردشگران را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به راه اندازی گشت‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در مکان‌های تفریحی و سطح شهرستان و نقاط کور و حساس، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان نیز مسافرت کرده‌اند لذا با تمام قوا و امکانات، امنیت منازل و مغازه‌ها جهت جلوگیری از سرقت تأمین خواهد شد.
کیخا مقدم در پايان از خانواده‌ها خواست در ايام پايانی سال و تعطيلات نوروز ضمن اجتناب از عجله و شتاب در رانندگی به دستورات پلیس در طول سفر توجه کرده و رعایت قوانین رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

چابهار در تدارک استقبال از مسافران نوروزی

انتهای پیام

captcha