اعزام گروه جهادی دانشجویی به مناطق زلزله زده در ایام نوروز
کد خبر: 3699819
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

اعزام گروه جهادی دانشجویی به مناطق زلزله زده در ایام نوروز

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا از اعزام یک تیم جهادی دانشجویان داوطلب این دانشگاه به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب در ایام نوروز خبر داد.

علی اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه در سال آتی 500 عنوان برنامه‌ فرهنگی برای دانشگاه بوعلی سینا با کمک تشکلات دانشجویی، هیئت اساتید، نشریات، بسیج هنرمندان، نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و... برنامه ریزی شده است.
وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال گروهی از دانشجویان داوطلب به مناطق زلزله زده برای امدادرسانی اعزام خواهند شد.
وی افزود: در حال حاضر نماینده‌ای از داوطلبین جهادی به مناطق زلزله زده برای بررسی و رای زنی با بخشدار یکی از روستاهای سر پل ذهاب اعزام کرده‌ایم تا بر اساس نیاز، نیرو و وسایل مورد نیاز را برای آنها انتقال دهیم.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا 28 اسفند ادامه داشته است، بیان کرد: با توجه به اعلام نیاز بخشدار روستای سرپل ذهاب به نیروی بیشتر، این گروه جهادی از 28 اسفند به این مناطق اعزام شده اند.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد: این گروه که با همت کانون قرآن و عترت دانشگاه بوعلی سینا تشکیل شد تا پایان تعطیلات نوروزی در روستاها هستند و بطور خودجوش و داوطلب به مردم آنجا خدمت‌رسانی می‌کنند.
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان خبر داد و گفت: هم چنین سی و سومین مسابقات قرآن دانشجویان بخش هنری در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اعزام گروه جهادی دانشجویی به مناطق زلزله زده در ایام نوروز
وی نیز از برخی عناوین برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در سال آتی نام برد و افزود: بزرگداشت مقام معلم در هفته‌ معلم، در هفته بسیج نیز برنامه‌ای برای بزرگداشت مقام بسیج در سالن شهید چیت سازیان است برنامه ریزی شده است.

وی به جشنواره حرکت که مجموعه‌ای از فعالیتهای انجمن‌های علمی است و در مراحل دانشجویی و کشوری برگزار می‌شود، اشاره کرد گفت: دانشگاه بوعلی سینا بر اساس شاخص‌ها و عملکرد خود جایگاه مناسبی را در این طرح داراست و حتی امسال به دلیل فعالیتهای آن غرفه‌ای مازاد بر مابقی دانشگاه‌ها دریافت کرد تا طرح «کارستان» بهتر معرفی شود.
عروتی موفق افزود: عمدتا این جشنواره را در کارستان معطوف کردیم با توجه به تاکید این طرح در اقتصاد مقاومتی سعی داریم با کارگاه‌ها و کلاسهایی در این راستا نیروهایی را برای اشتغال دانش بنیان که تربیت شوند.
انتهای پیام

captcha