70 گفتمان دینی با موضوع نماز در مدارس سرایان برگزار شد
کد خبر: 3699833
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
طی سال جاری؛

70 گفتمان دینی با موضوع نماز در مدارس سرایان برگزار شد

گروه معارف- رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان گفت: به همت ستاد اقامه نماز و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان۷۰ گفتمان دینی در سال۹۶ در مدارس شهرستان سرایان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام حسن سهرابی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی موجب افزایش معلومات دینی و کاهش معضلات فرهنگی می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه اکثر مخاطبان گفتمان‌های دینی، دانش‌آموزان و نوجوانان هستند لذا باید به کیفیت و اثر بخشی گفتمان‌ها توجه شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان بر لزوم برگزاری گفتمان‌های دینی در مراکز آموزشی به‌ویژه مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه گفتمان‌های دینی به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود و امکان پاسخگویی به شبهات جوانان مهیا است، لذا روحانیون باید موضوعاتی را مطرح کنند که بر اساس نیازهای جوانان باشد.
سهرابی‌نژاد به موضوعات ارائه شده در گفتمان‌های دینی اشاره کرد و افزود: در گفتمان‌های برگزار شده به موضوعاتی از قبیل نقش نماز در کاهش آسیب‌ها و فضای مجازی، مباحث مهدویت(عج) و نقش نماز در تربیت دینی فرزندان پرداخته شده است.
وی از استقبال خوب والدین و دانش‌آموزان از گفتمان‌های دینی خبر داد و بیان کرد: تداوم برگزاری گفتمان دینی در مدارس، زمینه‌ساز افزایش خودباوری و کاهش خطاهای فکری نسل جوان می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرایان ادامه داد: گفتمان‌های دینی با حضور روحانیون بومی و روحانیون اعزامی از شهرهای مشهد و قم در سطح مدارس برگزار می‌شود.
سهرابی‌نژاد یادآور شد: نهادینه کردن فرهنگ نورانی نماز در بین دانش آموزان، جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این گفتمان‌ها است.
انتهای پیام

captcha