کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان در جامعه به یک ارزش تبدیل شود
کد خبر: 3699909
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان در جامعه به یک ارزش تبدیل شود

گروه فرهنگی- مدیر کل زندان های همدان در سرکشی ازخانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان گفت: باید تلاش شود تا کمک به خانواده‌های نیازمند و آبرومند زندانیان در جامعه به یک ارزش تبدیل شود.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان همدان به همراه مهدی فضلی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل از سه خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان همدان تفقد و دلجویی کردند و از نزدیک با مشکلات و خواسته های آنان آشنا شدند .
در این دیدار مدیر کل زندان‌های همدان با تقدیر از خدمات ارزشمند انجمن‌ها به مددجویان تحت پوشش خود ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی و ارائه خدمات موثر و مستمر به خانواده‌های مددجویان اظهار کرد: باید تلاش شود تا کمک به خانواده‌های نیازمند و آبرومند زندانیان در جامعه به یک ارزش تبدیل شود.
مدیر کل زندان های همدان هدف از این دیدارها را بررسی مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده‌های نیازمند زندانی بیان کرد و یادآور شد: لازم است شناخت مشکلات خانواده زندانیان و حل آن را در دستور کار قرار دهیم تا آسیبی متوجه خانواده‌ها نگردد.
در این دیدار خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
گفتنی است؛ بعد از هر بازدید کارت هدیه از سوی مدیرکل زندان‌های استان و یک سبد ویژه بعنوان کمک غیر نقدی توسط مدیر عامل انجمن به هریک ازخانواده‌های یاد شده پرداخت و اهداء شد.
انتهای پیام

captcha