نماد‌ها به توسعه اندیشه شهدا منتهی شود
کد خبر: 3699927
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
در مراسم رونمائی از تندیس شهید همدانی مطرح شد؛

نماد‌ها به توسعه اندیشه شهدا منتهی شود

گروه فرهنگی- مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: امروز یکی از نماد‌های مقدس متعلق به شهدا، تندیس این عزیران است، این نماد‌ها زمانی ارزش حقیقی می‌یابند که به سرمایه نمادین یعنی توسعه افکار و اندیشه‌های شهدا، تبدیل شود.

به گزارش ایکنا از همدان، سردار مهدی ظفری مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، چهارشنبه، 23 اسفند در مراسم رونمایی از تندیس سردار همدانی، سامانه نمایشی موشکی و 28 عنوان کتاب اظهار کرد: یک ترکیب مدیریتی خوبی در سطح استان حاکم است.

نماد‌ها به توسعه اندیشه شهدا منتهی شود
وی با بیان اینکه سردار حاج حسین همدانی سنبل آزادی و ترویج فرهنگ دین و انقلاب است افزود: امروز یک وفاق همگانی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح در راستای توسعه و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس شکل گرفته است.
ظفری اضافه کرد: همه ما در جامعه کنونی دغدغه مندیم چرا که دهه اول انقلاب متفاوت از سه دهه بعد از آن است در دهه چهارم انقلاب برخی چالش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ... در کشور قابل مشاهده است.
مدیر کل حفظ آثار استان ادامه داد: اهداف راهبردی جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای برد داشته که با گذر از مرز‌ها در حال تصرف قاره‌ها است، هر جا که مخالفت با ایران است بی شک توسعه‌های چشمگیر ایران مطرح بوده است.

در گفتمان سازی باید یک نگاه تجمیعی وجود داشته باشد
وی با بیان اینکه باید در داخل کشور بیشتر بسیح شویم عنوان کرد: علت عدم موفقیت در برخی زمینه ها در ایران، فعالیت بیش از حد در حوزه تبلیغ و شعار است که برخی از این شعار‌ها ناپایدار هستند.
ظفری با اشاره به اینکه در حوزه گفتمان سازی نیز به خوبی وارد نشده ایم گفت: در گفتمان سازی باید یک نگاه تجمیعی وجود داشته باشد، باید حوزه فکر و اندیشه ما جغرافیای کره زمین را درنوردید.
مدیر کل حفظ آثار استان ابراز کرد: ما بنا بر تصرف اندیشه دنیا و تشکیل حکومت جهانی داریم که در این بین باید به ساختار سازی به عنوان یکی از مراتب گفتمان سازی توجه ویژه داشت.
وی با اشاره به اینکه ساختار سازی در بطن جمهوری اسلامی ایجاد می‌شود بیان کرد: حماسه زمانی حماسه است که به تولید حماسه منتهی شود در این میان ساختار و سند دفاع مقدس باید در همه دستگاه‌های دولتی جاری و ساری شود.
ظفری اظهار کرد: امیدواریم شورای دفاع مقدس در کنار برنامه دولتی به زودی در شهرستان‌ها و روستا‌های این استان نیز شکل گیرد، امروز یکی از نماد‌های مقدس متعلق به شهدا، تندیس این عزیران است، این نماد‌ها زمانی ارزش حقیقی می‌یابند که به سرمایه نمادین یعنی توسعه افکار و اندیشه‌های شهدا، تبدیل شود.
انتهای پیام

captcha