آمادگی ناوگان حمل و نقل کردستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی
کد خبر: 3699946
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

آمادگی ناوگان حمل و نقل کردستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

گروه فرهنگی: مسئول کمیته خدمات حمل و نقل و راهداری ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی از اعلام آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسینی، مسئول کمیته خدمات حمل و نقل و راهداری ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی امروز، 23 اسفندماه در دومین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی استان کردستان اظهار کرد: تعداد 67 شرکت مسافربری، 71 شرکت کالایی، 157دستگاه ناوگان مسافری اتوبوس، 909 دستگاه ناوگان مسافری مینی‌بوس و 875 دستگاه سواری آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.
وی تعداد رانندگان بخش مسافر استان را چهار هزار و 45 نفر اعلام کرد و افزود: 11هزار و 138 نفر نیز در بخش بار و کالا در سطح استان خدمات ارائه می‌دهند.
مسئول کمیته خدمات حمل و نقل خدمات سفر استان کردستان عنوان کرد: پیش فروش بلیط‌های نوروزی در کردستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا کنون هیچ افزایش نرخی در این زمینه نداشته‌‌ایم.
وی به خدمات این کمیته در حوزه راهداری اشاره و بیان کرد: 23 واحد راهدارخانه، 350 دستگاه ماشين آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک و 450 نفر عوامل راهداری در این بخش خدمات ارائه می دهند.
حسینی همچنین سامانه جامع اطلاع رسانی، تلفن، نرم افزار کاربردی تلفن همراه 141، سامانه پیامکی100041 و ربات هوشمند تلگرامي 141 را از جمله خدمات ارائه شده کمیته حمل و نقل استان در حوزه اطلاع رسانی اعلام کرد.
انتهای پیام

captcha