فعالیت 56 پایگاه امداد و نجات در جاده های کردستان در ایام نوروز
کد خبر: 3699964
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

فعالیت 56 پایگاه امداد و نجات در جاده های کردستان در ایام نوروز

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از فعالیت 56 پایگاه امداد جاده ای جمعیت هلا احمر در ایام تعطیلات نوروز در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن خدابنده‌لو، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان امروز، 23 اسفندماه در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز اظهار کرد: سفر، خدمات سفر و ایام آخر سال بسیار حساس و نیاز به کارهای مختلفی دارد.
وی افزود: جمعیت هلال احمر دو طرح امداد و نجات و طرح راهنمای ایمنی و خدمات مسافران نوروزی را در این ایام در دستور کار دارد.
خدابنده‌لو با اشاره به اینکه 56 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در جاده های استان فعالت دارند بیان کرد: از این تعداد 31 پایگاه ثابت و سیار در طرح امداد و نجات و ارائه خدمات به مسافران در استان فعالیت می کنند.
وی عنوان کرد: پایگاه‌های امداد و نجات در طول سال در سطح جاده های استان مستقر بوده و خدمات خود را به مسافران و رانندگان ارائه می دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد: طرح امداد نوروز هر ساله از 25 اسفندماه شروع و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
وی با اشاره به طرح راهنمای ایمنی و خدمات مسافران نوروزی افزود: 25 پایگاه جمیعت جوانان هلال احمر در ایام تعطیلات نوروز در خروجی و ورودی های شهرهای استان فعال هستند.
خدابنده لو با اشاره به چادرهای ارائه خدمات به مسافران نوروزی بیان کرد: در پایگاه های جمعیت هلال احمر 12 نوع خدمت به مسافران ارائه می دهیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد: در طول ایام تعطیلات نوروز امدادگران استان 6 هزار نفر روز خدمات به مسافران ارائه می دهند.
وی اعلام کرد: اکثر سازمان‌‌ها و ادارات عضو کمیته بروشورهای خود را برای توزیع به پایگاه امداد استان ارائه می‌دهند، که این امر باعث شده که بروشورهای ما برای مسافران خیلی زیاد باشد که امکانپذیر نیست.
خدابنده‌لو با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر کسی رغبتی برای خواندن این بروشورها و محصولات ندارد یادآور شد: این محصولات به یک ساماندهي کلی نیاز دارد و باید بر اساس نیاز مسافران تهیه و تنظیم شود.
انتهای پیام

captcha