فرهنگ و آداب مردم کُرد در چارچوب ارزش های اسلامی به مردم معرفی شود
کد خبر: 3699968
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

فرهنگ و آداب مردم کُرد در چارچوب ارزش های اسلامی به مردم معرفی شود

گروه اجتماعی- معاون عمرانی استانداری کردستان عنوان کرد: فرهنگ و آداب و رسوم غنی کردی باید در چارچوب ارزش های اسلامی به مردم معرفی شود.

به گزارش ایکنا از کردستان امیر قادری، معاون عمران استانداری کردستان امروز، 23 اسفندماه در دومین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی در کرستان با تاکید بر اینکه دولت در زمینه سفرهای نوروزی خدمات ارزنده ای در سطح استان انجام داده است اظهار کرد: تلاش کمیته خدمات سفر نوروزی استان فراهم کردن فضای ایمن، شاداب و پر تردد در ایام عید در کردستان است.
وی افزود: استان کردستان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری طبیعی، فرهنگی و تاریخی دارد که باید بیش از پیش به مردم و جامعه معرفی و شناسانده شود.
معاون عمرانی استانداری کردستان عنوان کرد: فرهنگ و آداب و رسوم غنی کُردی باید در چارچوب ارزش های اسلامی به مردم معرفی شود.
وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه های استان باید دست به دست هم دهند تا استان بتواند آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی داشته باشد عنوان کرد: کردستان استانی بکر در زمینه گردشگری است که باید سعی کرد به طور اصح و بیش از پیش از این ظرفیت ها بهره برد.
قادری بیان کرد: کردستان استانی امن برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است که در حال حاضر هم با اعتبارات قطره چکانی دولت، توسعه ایجاد نمی شود، لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید در ایام تعطیلات نوروزی با بهره گیری از ظرفىت های گردشگری استان برای تحقق این مهم تلاش کنند.
وی افزود: سیما و منظر استان ما نباید آلودگی بصری در فضا و ورودی شهر داشته باشد و نظارت جدی دستگاه های مربوطه باید به گونه ای باشد که حقی از مسافران ضایع نشود.
معاون عمرانی استانداری کردستان عنوان کرد: پلیس راه، راهداری و هلال احمر باید در اعمال مدیریت درست در راستای کاهش تصادفات جاده ای استان موثر باشند.
وی در پایان یادآور شد: نظارت بر جاده های روستایی که کمتر پوشش داده می شود باید به جد در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha