شناسنامه واقعی شهدا شخصیت انسانی و الهی آنها بود
کد خبر: 3699975
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
علیدادی‌سلیمانی:

شناسنامه واقعی شهدا شخصیت انسانی و الهی آنها بود

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کرمان گفت: در دفاع مقدس، همه عزت و افتخار رزمندگان و شهدای ما این بود که نام و نان نمی‌خواستند و آنچه شناسنامه واقعی افراد را شکل می‌داد، شخصیت انسانی و الهی آنها بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز چهارشنبه، 23 اسفند در مراسم یادواره 27 شهید دانش‌آموز دبیرستان امام خمینی (ره) کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دانش‌آموز گفت: غالب کمالات و نزاع‌های بشر در دو محور نام و نان خلاصه می‌شود.
وی افزود: این دو محور مرز درگیری ارزش‌ها و ضدارزش‌ها هستند که می‌توانند انسان‌ها را به اوج کمال برسانند و یا اینکه ساقط کنند و شهدا در این دو محور پیشتاز بوده و خوب خودشان را ثابت کردند.
امام جمعه کرمان بیان کرد: شهدایی که ما برای آنها مجلس گرامیداشت برگزار می‌کنیم، نه برای نام حرکت کردند و نه برای نان، هیچ کدام را نمی‌خواستند و اصلا دنبال شهرت نبودند.
علیدادی تأکید کرد: در دفاع مقدس، همه عزت و افتخار رزمندگان و شهدای ما این بود که نام و نان نمی‌خواستند و همین مسأله فرصتی شد تا چهره‌هایی به وجود آید که به شهرت و نان پشت پا زدند و آنچه شناسنامه واقعی افراد را شکل می‌داد، شخصیت انسانی و الهی آنها بود.
انتهای پیام

captcha