مناطق عملياتي کانون تحول و تغيير/ ولايت فقيه قدرت‌هاي پوشالي جهان را منزوی کرد
کد خبر: 3699986
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

مناطق عملياتي کانون تحول و تغيير/ ولايت فقيه قدرت‌هاي پوشالي جهان را منزوی کرد

گروه معارف: مديرکل تبليغات اسلامي مازندران گفت: يادمان شهدا در مناطق عملياتي مي‌تواند کانون تحول و تغيير در زندگي ما باشد و چه خوب است در ايام نوروز از اين يادمان‌ها ديدن کنيم و ياد و خاطره همه شهداء را گرامي بداريم.

 

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت الاسلام ناصرشکريان اميري صبح امروز 23 اسفندماه در آخرين جلسه پرسنلي کارکنان تبليغات اسلامي استان در بابل گفت: ايران اسلامي امروز به برکت رهبري عظيم الشان انقلاب اسلامي و مجاهدت‌هاي رزمندگان ما در محورهاي مختلف منطقه  از جايگاه ويژه و ممتازي برخوردار بوده و به برکت ولايت فقيه قدرت‌هاي پوشالي جهان را در منطقه و جهان منزوي کرده است.

وی با اشاره به اهميت تبليغ دين در سنگری به نام سازمان تبليغات اسلامي افزود: سازمان تبليغات اسلامي از ابتکارات  امام راحل بود و امروز سربازي در اين سنگر مقدس افتخاري است که بايد قدردان آن باشيم .

عضو شوراي فرهنگ عمومي استان با توجه به برخي ويژگي‌هاي ممتاز حضرت زهرا(س) در دفاع از حريم ولايت تصريح کرد: حضرت زهرا(س) تثبيت کننده ولايت در نظام اسلامي است و اهميت مسئله ولايت را مي توان در بحران‌هاي امروز برخي جوامع اسلامي به خوبي مشاهده کرد .

مدرس حوزه علميه و دانشگاه مازندران تاکيد کرد: امروز تداوم همه اين پيروزي‌ها و نقش ممتاز جمهوري اسلامي ايران در منطقه و حتي جهان براي همه قابل لمس و مشاهده است که در سايه ولايت فقيه همه اين پيروزي ها بدست امده است .

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با انتقاد از برخي عناصر خود فروخته داخلي که به دنبال تضعيف نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، اظهار کرد: در تاريخ اسلام هم اين مشکلات و معضلات وجود داشته و برخي به دنبال اسلام منهاي ولايت فقيه هستند و درصدد ضربه زدن به ارکان اصلي نظام اسلامي برنامه ريزي مي‌کنند.

وی افزود: عمر سرمايه انسان است که بايد براي اين سرمايه ارزش قائل بود و از هر لحظه لحظه آن به درستي استفاده کرد و سرمايه گذاري کرد.

اين محقق و پژوهشگر علوم ديني در مازندران، عمل صالح، تقوا، صبر، ايستادگي و پايداري در برابر مشکلات را مهم‌ترين ويژگي‌هاي يک مومن دانست و عنوان کرد: شهداي ايران اسلامي براي هميشه تاريخ زنده و ماندگارند و اين ويژگي‌ها در اين شهدا متبلور بود و بايد از سبک زندگي شهدا الگو گرفت تا به رشد و تعالي واقعي دست پيدا کرد.

وی به مسئله راهيان نور اشاره کرد و افزود: يادمان شهدا در مناطق عملياتي مي‌تواند کانون تحول و تغيير در زندگي ما باشد و چه خوب است در ايام نوروز از اين يادمان‌ها ديدن کنيم و ياد و خاطره همه شهداء را گرامي بداريم.

لازم به ذکر است، صبح امروز آخرين جلسه پرسنلي کارکنان تبليغات اسلامي مازندران در بابل با حضور مديرکل تبليغات اسلامي استان برگزار شد.

captcha