65 کتاب دینی؛ ماحصل فعالیت بوستان کتاب در سال 96
کد خبر: 3700027
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳

65 کتاب دینی؛ ماحصل فعالیت بوستان کتاب در سال 96

گروه ادب ــ موسسه بوستان کتاب در ادامه فعالیت‌های دینی خود در سال 96، 55 کتاب را منتشر کرده است که این میزان تا پایان سال جاری به 65 اثر خواهد رسید.

جمعه// 65 کتاب دینی؛ ماحصل فعالیت بوستان کتاب در سال 96

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی، مدیر تولید و جانشین رئیس موسسه بوستان کتاب در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با بیان اینکه این موسسه طی امسال تاکنون حدود 55 کتاب چاپ اول منتشر کرده است، گفت: این شمار تا پایان سال به 65 عنوان افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: از جمله آثاری که به تازگی چاپ شده‌اند می‌توان از رساله‌های اخلاقی، عرفانی و رساله‌های کلامی و اعتقادی یاد کرد که به قلم آیت‌الله شیخ محمد کلباسی نوشته شده است. همچنین کتاب اربعین سالکان اثر دیگری است که ایزدپناه آن را به رشته تحریر درآورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی با اشاره به کتاب جدید دیگری که کمتر در آن باره قلم زده شده است، گفت: کتاب بیت‌المال اثر سیداصغر ناظم‌زاده قمی نیز جزء تازه‌های کتاب این موسسه به شمار می‌آید که به بیان بیت‌المال از منظر قرآن و روایات پرداخته است.

به گفته وی، عطیه الهی، مسافران زمان، افزایش محبت میان همسران، مسلمانان و تمدن غرب، ولایت از دیدگاه علامه طباطبایی، بر ساحل سخن، با خدایی که در این نزدیکی است و آسیب‌شناسی تک‌فرزندی از دیگر تازه‌های کتاب این موسسه است.

انتهای پیام

captcha