روحانیون برای تشریح مسائل فرهنگی با جدیت تلاش کنند
کد خبر: 3700041
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

روحانیون برای تشریح مسائل فرهنگی با جدیت تلاش کنند

کانون خبرنگاران نبأ ــ دشمنان نظام با گسترش مطالب و شبهه‌افکنی در فضای مجازی قصد دارند، ذهن جوانان ایران اسلامی را به سمتی که خود می‌خواهند سوق دهند. لذا، روحانیون برای تبیین افکار عمومی و تشریح مسائل فرهنگی با جدیت تلاش کنند.

روحانیون برای تشریح مسائل فرهنگی با جدیت تلاش کنند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در کارگاه آموزشی ارتقای سواد رسانه‌ای شهرستان‌های خمین، محلات و دلیجان که در اداره تبلیغات اسلامی اسلامی خمین برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری کارگاه‌های آموزشی آشنایی و ارتقاء دانش روحانیون تبلیغی در حوزه سواد رسانه‌ای است.

وی تأکید کرد: کارگاه‌های آموزشی نقش مؤثری در افزایش اطلاعات و آگاهی افراد جامعه دارد، لذا برای ارتقای سواد رسانه‌ای روحانیون مستقر در سطح استان اولین کارگاه ویژه روحانیون را در زادگاه حضرت امام(ره) برای شهرستان‌های خمین، دلیجان و محلات برگزار کرده‌ایم تا عزیزان از این دوره آموزشی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام قربان‌پور اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی و پیشگیری از آسیب‌های آن به حدی حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری فرمودند اگر امروزه رهبر جامعه اسلامی نبودم قطعا مدیریت فضای مجازی را برعهده می‌گرفتم.

وی عنوان کرد: دشمنان نظام به این نتیجه رسیده‌اند که جنگ نظامی در ایران اسلامی به‌طور کل معنا ندارد، آنها در جنگ هشت ساله به این باور رسیدند که مردم تا پای جان از آرمان‌های حضرت امام(ره) دفاع می‌کنند، لذا برای رسیدن به اهداف شوم خود به جنگ نرم رو آورده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه ضمن تبیین اهداف دشمن حوزه جنگ نرم، اظهار کرد: دشمنان نظام با گسترش مطالب و شبهه‌افکنی در فضای وب و فضای مجازی قصد دارند ذهن جوانان ایران اسلامی را به سمتی که خود می‌خواهند سوق دهند. لذا، روحانیون برای تبیین افکار عمومی و تشریح مسائل فرهنگی با جدیت تلاش کنند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از قبول زحمت حجت‌الاسلام محمد کهوند، عنوان کرد: خدا را شاکریم که در همه زمینه‌ها مخصوصا بحث ارتقای سواد رسانه به جایگاهی رسیده‌ایم که حوزه‌های علمیه مخصوصا حوزه علمیه قم اساتید مجرب و توانمندی همچون استاد کهوند‌ها را تربیت کرده است، امروزه از سراسر ایران اسلامی برای بهره‌مندی از وجود مبارک این عزیزان دعوت‌نامه‌های وافری می‌رسد که نویدبخش روزهای پیروزی را به جامعه اسلامی به ارمغان می‌آورد.

امین رسولی

انتهای پیام

captcha