استقبال از پیکر مطهر 118 شهید تازه تفحص شده در مرز خرمشهر
کد خبر: 3700048
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

استقبال از پیکر مطهر 118 شهید تازه تفحص شده در مرز خرمشهر

گروه فرهنگی ـ مسئول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم تبادل 118 شهید دفاع مقدس ساعت 9 فردا پنج شنبه 24 اسفند در مرز شلمچه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از خوزستان و به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سرهنگ حسین عشقی مسئول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به تفحص شهدا در عراق اظهار کرد: پس از تفحص‌های انجام شده در خاک عراق فردا پنج شنبه 24 اسفند مراسم تبادل 118 شهید دفاع مقدس با حضور عشایر بختیاری استان خوزستان در مرز خرمشهر برگزار می‌شود.

عشقی ادامه داد: این شهدا در جزیره بواریان، منطقه کتیبان و زبیدات عراق تفحص‌شدند و در طی عملیات رمضان، تک پشتیبانی والفجر 8 و عملیات کربلای 4 به شهادت رسیدند.
 
وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال فردا در مرز خرمشهر برگزار می‌شود، گفت: این شهدا ابتدا به شهرستان ایذه منتقل خواهند و پس از برگزاری مراسم به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند.
 
مسئول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: با توجه به اینکه بخشی از شهدای تازه تفحص شده از مشهد مقدس هستند به آنجا منتقل خواهند شد و بخشی دیگر در معراج شهدا نگهداری و برای تحویل سال آماده خواهند شد.

انتهای پیام

captcha