طرح آمایش هنری خراسان‌جنوبی با محوریت مساجد رونمایی می‌شود
کد خبر: 3700054
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

طرح آمایش هنری خراسان‌جنوبی با محوریت مساجد رونمایی می‌شود

گروه معارف- رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی و آغاز طرح آمایش هنری خراسان‌جنوبی انجام می‌شود، گفت: طی این هفته ۱۵۰ برنامه در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مجید کریمیان، امروز23 اسفند، در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم هر ساله از 20 تا 27 فروردین هفته هنری انقلاب نامیده می‌شود.
وی افزود: در هفته هنر انقلاب اسلامی طرح آمایش هنری خراسان‌جنوبی با محوریت مساجد رونمایی می‌شود.
رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برای نخستین‌بار کار آمایش کلی جریان هنری استان رونمایی می‌شود، تصریح کرد: هدف از این طرح شناسایی، آموزش و سازمان‌دهی هنرمندان متعهد است.
کریمیان بیان کرد: جریان هنر انقلاب اسلامی یک جریان سازمانی نیست؛ بلکه شجره طیبه‌ای است که سبب ماندگاری اهداف انقلاب اسلامی می‌شود.
وی افزود: برگزاری جلسات تبیین هنر انقلاب اسلامی و آشنایی با تألیفات شهید آوینی در شهرستان‌ها، اجرای تئاتر، برگزاری مراسم نقد و بررسی آثار هنری از جمله برنامه‌های این هفته است.
رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی ادامه داد: کرسی آزاداندیشی و تریبون آزاد با موضوع هنر انقلاب اسلامی، برگزاری جشن هفته هنر انقلاب اسلامی و تقدیر از هنرمندان استان در سال 96 و نشست‌های ادبی طنز از برنامه‌های این هفته است.
کریمیان یادآورشد: برگزاری بزرگداشت هفته هنر در مساجد استان، برگزاری نشست‌های ادبی با محوریت اهل بیت(ع) و شعر انقلاب و برگزاری جلسات تبیین اندیشه هنر انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 انتهای پیام

captcha