تقویم همه‌کاره تبلیغی اسلامی «نسیم نور» برای سال جدید+ دانلود
کد خبر: 3700095
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

تقویم همه‌کاره تبلیغی اسلامی «نسیم نور» برای سال جدید+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ تقویم همه‌کاره تبلیغی اسلامی نسیم نور برنامه‌ای مناسب برای تمامی ایام است چراکه این تقویم علاوه بر امکانات مناسب، حاوی محتوایی ازجمله آیه، حدیث، داستان و شعر در هر مناسبت مهم شمسی و قمری در بخش‌های مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ یکی از پرکاربردترین ابزار ایام پایانی سال و در طول سال تقویم‌ها هستند؛ آنها ما را در جریان اتفاقات روز قرار داده و اطلاعات روزانه خوبی را هم بعضا در اختیار ما قرار می‌دهند.

امروزه با بالارفتن استفاده کاربران گوشی‌های هوشمند نرم‌‌افزار‌های بسیاری با عنوان تقویم برای استفاده کاربران تولید شده است. امروز یکی از بهترین این تقویم‌ها را با عنوان نرم‌افزار اندروید تقویم تبلیغی اسلامی «نسیم نور» را به شما معرفی می‌کنیم.این نرم‌افزار از سوی اداره نرم‌افزارهای دینی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، به صورت رایگان، در فروشگاه‌های اینترنتی اندروید منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

تقویم همه کاره نسیم نور 97

تقویم همه کاره تبلیغی اسلامی نسیم نور تقویمی برای تمامی ماه‌ها و سال‌ها است چراکه علاوه بر امکانات عالی، حاوی محتوای فاخری ازجمله آیه، حدیث، داستان و شعر در هرمناسبت مهم شمسی و قمری در بخش‌های مختلف است. این برنامه علاوه بر اذان، هشدار(alarm)، قبله نما، ادعیه و بسیاری امکانات دیگر، حتی هنگام خرید و فروش خودرو یا منزل و انواع معامله‌های خود نیز می‌توانید ازنمونه قولنامه‌ها، نامه‌ها و قراردادهای رسمی و حقوقی داخل این تقویم استفاده کنید.

پخش اذان با صدای موذنان مشهور و هشدار قبل از اذان و فعال شدن با انتخاب شهر یکی از قابلیت‌های خوب این برنامه به شمار می‌رود. لیست ادعیه منتخب شامل متن و ترجمه ده‌ها دعا و زیارت مشهور و همچنین لیست اعمال عبادی ویژه هر ماه قمری وماه جاری از دیگر امکانات این تقویم است.

حکمت روز یکی از بخش‌های متفاوت و جذاب این تقویم اندرویدی است. در این بخش نمایش روزانه یک حکمت از سخنان امیرالمومنین(ع) با موضوعات سبک زندگی اسلامی به کاربران ارائه می‌شود. اوقات شرعی با انتخاب شهر در قسمت تنظیمات و رخدادها که دارای بیشترین وقایع و رخدادهای سال در بین نرم‌افزارهای تقویمی است این برنامه را به یک برنامه کاربردی و خوب تبدیل کرده است.

تقویم همه کاره نسیم نور 97

قبله نما و قطب نما و وجود محتوای فاخرشامل بیش از 10 آیه، 10 روایت، 10 داستان و 10 شعر مرتبط برای هر مناسبت مهم شمسی و قمری ‌ با یک دکمه محتوای مناسبت، در برنامه از قابلیت‌های مناسب و خوب این نرم‌افزار است.

دانستنی‌های مفید بخش دیگر این برنامه است. در این قسمت عناوین بسیاری از دانستنی‌های مورد نیاز دینی شامل بیش از 60 مورد آداب و ادعیه قرار گرفته است. نمونه نامه و قرارداد هم بخش جالبی برای این تقویم است. در این بخش نیز موارد بسیاری از نمونه‌نامه‌های اداری، حقوقی و قراردادهای رسمی مورد نیاز (دکمه آداب و ادعیه) برای کاربران قرار گرفته است.

تبدیل تاریخ‌های شمسی، قمری و میلادی به یکدیگر، هشدار قابلیت تنظیم هشدار(alarm) به تعداد نامحدود؛ یادآور با قابلیت تنظیم یادآور مختص هر روز و یا تاریخ‌های خاص؛ تفکیک رویدادهای شمسی، قمری و میلادی با رنگ‌های مختلف و پشتیبانی از زبان‌های فارسی، انگلیسی و اردو و در نهایت ظاهری زیبا با قابلیت تغییر خودکار ظاهر نرم‌افزار متناسب با هر فصل این برنامه را در نوع خودش به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.
برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha