حضور همه جانبه دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار «دولت تعطیل نیست»
کد خبر: 3700142
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

حضور همه جانبه دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار «دولت تعطیل نیست»

گروه اجتماعی- مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان بر حضور حداکثری و همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان در ایام تعطیلات نوروز در جهت تحقق شعار «دولت تعطیل نیست» تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، هیرش رضایی، مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان امروز، 23 اسفندماه در دومین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی در راستای تنظیم بازار و فراهم کردن زمینه مناسب برای خریدهای نوروزی و آرامش بخشی به جامعه دولت، امسال را با شعار «دولت تعطیل نیست» نام گذاری کرده است.
وی افزود: در پیوست رسانه ای در رابطه با عملی کردن این شعار یکسری سیاست ها از جمله خودداری از هرگونه اقدام برای افزایش قیمت، مدیریت بازار با بازرسی های ملموس، شانه خالی نکردن دستگاه های مربوطه در صورت بروز هر گونه مشکل، پرهیز مسئولین از ناهماهنگی برای اقدامات، اقدام در جهت رفع مشکلات و بحران های احتمالی و ...است که تمامی ادارات و دستگاه های مختلف در این راستا باید باهم همکاری داشته باشند تا این مهم با کمترین تنش تحقق یابد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان عنوان کرد: برخی دستگاه های خدمات رسان و اطلاع رسان در استان در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، برای ترویج اطلاعات لازم در جهت معرفی پتانسیل های گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان کوتاهی کرده اند که باید رفع شود.
وی مسایلی همچون اطلاع رسانی و آرامش بخشی و اعتماد، مستندسازی و پخش در صدا و سیما، برخورد قانونی با تخلفات، تولید محتوا به صورت کلیپ های کوتاه و انتشار در فضای مجازی، برگزاری نشست های خبری در این راستا، ایجاد شبکه های پیام رسان موبایلی و اعلام تلفن های ضروری برای پاسخگویی به موارد ضروری و ... را از دیگر اقدامات پیوست رسانه ای در این زمینه عنوان کرد که باید مد نظر دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
رضایی با تاکید براینکه دولت برای فراهم کردن زمینه مناسب برای مسافران نوروزی سرمایه گذاری کرده است خاطرنشانکرد: انتظار می رود که دستگاه های مربوطه در استان از این ظرفیتها استفاده مثبت کنند.
انتهای پیام

captcha