دوگانگی کاغذبازی اداری با جنگ نرم
کد خبر: 3700245
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷
صابری اراکی تشریح کرد:

دوگانگی کاغذبازی اداری با جنگ نرم

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس انجمن خیرین قرآنی استان مرکزی گفت: متأسفانه گاهی روند کار قرآنی با کاغذ بازی‌های بی مورد کند می‌شود وقتی رهبری در مورد جنگ نرم هشدار دادند امور باید تسریع شود در حالیکه این کاغذبازی‌ها فرصت را می‌سوزاند.

حجت‌الاسلام محمد حسین صابری اراکی، رئیس انجمن خیرین قرآنی استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: فعالیت این انجمن از بهمن سال 95 آغاز شد و خوشبختانه در مدت یکسال گذشته خدمات خوبی ارائه داده است.
وی تصریح کرد: حمایت از جامعه قرآنی اعم از قاریان، حافظان و افراد علاقمند به فعالیت‌های قرآنی در راستای آموزش مدرسین، مربیان، تأسیس دارالقرآن‌های خیرساز، چاپ قرآن و توزیع آن در مناطق شهری و روستایی در حد توان از اهداف انجمن است.
حجت‌الاسلام صابری ادامه داد: برنامه‌های این انجمن به دور از هر نوع موازی کاری است و براساس چشم انداز معین به کمک سازمان‌های مردم نهادی می‌رود که با محوریت قرآن مشغول به فعالیت هستند و نیاز به کمک دارند.
وی افزود: انجمن خیرین قرآنی با حضور خیرین و مسئولان ارشد استان فعالیت خود را با جدیت ادامه می‌دهد اما متأسفانه گاهی روند کار با کاغذ بازی‌های بی مورد کند می‌شود وقتی رهبری در مورد جنگ نرم هشدار دادند امور باید تسریع شود در حالیکه این کاغذبازی‌ها فرصت را می‌سوزاند.

رئیس انجمن خیرین قرآنی استان مرکزی ادامه داد: فعالیت‌های این انجمن در کنار نهادهای متولی حوزه قرآن هیچگونه موازی کاری ندارد و تا زمانی که تصمیمی نهایی نشده و همه جوانب آن سنجیده نشده است آن را عملی نمی‌کنیم مثلاً اگر قرار است در یک شهرستان دارالقرآن احداث شود همه جوانب سنجیده می‌شود و کلنگ زنی نمایشی راه نمی‌اندازیم.

رئیس انجمن خیرین قرآنی استان مرکزی اضافه کرد: این انجمن هرگونه سخنرانی، کاغذ بازی، پاراف‌های آنچنانی و بدون اثر، کلنگ زنی‌های نمایشی را حذف کرده است./انتهای پیام

captcha