مانوس شدن با فرهنگ شهدا ایستادگی مقابل دشمنان را مستحکم‌تر می‌کند
کد خبر: 3700277
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

مانوس شدن با فرهنگ شهدا ایستادگی مقابل دشمنان را مستحکم‌تر می‌کند

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به این‌که اگر با فرهنگ شهدا مانوس شویم دشمنان ما توان مقابله با جمهوری را نخواهند داشت، بیان کرد: اگر با فرهنگ شهدای چون مهدی باکری مانوس شویم دیگر در جامعه‌ ما فساد نبوده و اشرافی‌گری جایی نخواهد داشت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت مهدی باکری در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را یاد کنیم هر چند امروز جنگی در کار نیست ولی همه ما محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

مانوس شدن با فرهنگ شهدا ایستادگی مقابل دشمنان را مستحکم‌تر می‌کند

وی با بیان این‌که فرهنگ دفاع مقدس مانند دژی است مستحکم که به هیچ‌وجه قابل تسخیر نیست، گفت: باید همه‌ ما با این فرهنگ مانوس شویم.

حجت الاسلام آل هاشم، با اشاره به این‌که اگر با فرهنگ شهدا مانوس شویم دشمنان ما توان مقابله با جمهوری را نخواهند داشت، بیان کرد: اگر با فرهنگ شهدای چون مهدی باکری مانوس شویم دیگر در جامعه‌ ما فساد نبوده و اشرافی‌گری جایی نخواهد داشت.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که اگر با فرهنگ شهدا مانوس شویم، عدالت اجتماعی در جامعه حاکم می‌شود، گفت: امروز دشمنان تلاش می‌کنند این فرهنگ را از ما بگیرند، باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ دفاع مقدس و شهادت حفظ شود.

وی، با بیان اینکه شهید باکری یکی از مردان استقامت و پیرو ولایت فقیه بود، گفت: شهید مهدی باکری قبل از شهادت دیداری با امام راحل داشتند و از امام خواستند تا دعا کنند به درجه شهادت نائل شود.

حجت الاسلام آل هاشم، با بیان اینکه اطاعت از امام(ره) و ولایت از جمله توصیه‌های شهدا بود، افزود: امروز هم تکلیف همگان است که به وصایای شهدا اهتمام کرده و با اطلاعت از فرامین مقام معظم رهبری به وصیت شهدا عمل کنند.

captcha