تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در بوستان قصر
کد خبر: 3700306
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶

تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در بوستان قصر

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام امروز پنجشنبه، 24 اسفند ماه برگزار شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس امروز پنج‌شنبه، ۲۴اسفندماه ساعت ۹:۳۰ از مسجد مالک اشتر تا باغ موزه قصر انجام شد.
مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران و خیل عظیم مردم برگزار شد.
این شهیدان در تیرماه 61 و 67 در سنین 24 و 20 سالگی به درجه والای شهادت نائل آمدند. مراسم تشییع شهدا از مسجد مالک اشتر آغاز و نهایتا پیکر پاک شهدا در باغ موزه قصر به خاک سپرده شدند.
حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران در این مراسم اظهار داشت: باغ موزه قصر و منطقه هفت تهران امروز مفتخر است که میزبان 2 شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس باشد و از برکت حضور این شهدا فضای شهرمان از معنویت بیشتری برخوردار شود.
وی در ادامه گفت: تاریخ اسلام هر چه دارد از برکت شهدا دارد. احترام به شهدای عالیقدر پیمودن راه آنان است و بزرگداشت این عزیزان، بزرگداشت اندیشه‌های متعالی اسلام است.
امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: راه شهدا، راه ایثار و خدمت به بندگان خداوند بود. امروز پیکر این شهیدان سجده‌گاه ماست و در آخرت هم نزد خداوند از جایگاه والایی برخوردارند.
یادآور می‌شود، مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید دیگر نیز روز گذشته در خیابان معلم، خیابان شهید گوهری، مسجد مالک اشتر برگزار شد.
سمیه طاهری
انتهای پیام
captcha