تبیین نقش سازمان های مردم نهاد در اقتصاد مقاومتی
کد خبر: 3700332
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
در بم انجام شد؛

تبیین نقش سازمان های مردم نهاد در اقتصاد مقاومتی

کانون خبرنگاران نبأ ــ نشست فرهنگی نقش سازمان های مردم نهاد در اقتصاد مقاومتی و هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و خیریه های شهرستان بم روز گذشته، 24 اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،  نبأ، نشست فرهنگی نقش سازمانهای مردم نهاد در اقتصاد مقاومتی و نشست هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد و خیریه های شهرستان بم بیست وچهارم اسفندماه ساعت نه ونیم صبح در محل مسجد مسلم بن عقیل بم با حضور مدیران سازمان های مردم نهاد بم و خانم ملک ابادی، مدیر اداره اجتماعی فرمانداری شهرستان بم و ولندیاری، مدیر  قسمت فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بم توسط موسسه نوباوران جوان بم برگزار شد.
جلسه با تلاوت قرآن توسط برادر درستکار آغاز شد و بعد عقیل عارفی، خادم موسسه نوباوران جوان بم و مهد قرآن کریم بم و نماینده سمن ها در هیئت نظارت بر خیریه‌های شهرستان در خصوص اقدامات انجام شده مطالبی بیان و در ادامه در خصوص نقش سازمان های مردمی در اقتصاد مقاومتی توضیحاتی ارائه کردند.
در ادامه جلسه مدیران خیریه ها، دامغانی، عظیمی، ولندیاری و خانم ها جهانی و احسان و نیز خانم دهقان، از مرکز نیکوکاری کمیته امداد مطالبی بیان کردند.
در پایان جلسه نیز ملک آبادی خطاب به مدیران سازمان های مردم نهاد تاکید کرد که فعالیت ها بر محور قانون و اساسنامه عمل و تعامل با یکدیگر در راستای موضوعات مختلف داشته باشند.
بر اساس این گزارش، در پایان جلسه مقرر شد پیشنهاد دوستان توسط عارفی با مساعدت همه دوستان در سال جدید پیگیری و اقدام موثر صورت گیرد.
عقیل عارفی
انتهای پیام 
captcha