حمایت از پایان نامه‌های مرتبط با حوزه اعتیاد/ پژوهش کم داریم
کد خبر: 3700333
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

حمایت از پایان نامه‌های مرتبط با حوزه اعتیاد/ پژوهش کم داریم

گروه جامعه ــ مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر اهمیت پژوهش در حوزه اعتیاد اعلام کرد: از پایان نامه‌هایی که در خصوص پیشگیری یا ترک اعتیاد باشند حمایت می‌کنیم.

حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر از پایان نامه های مرتبط با حوزه اعتیاد/ پژوهش کم داریم

عارف وهاب‌زاده، مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به ضعف پژوهش در امر ترک اعتیاد گفت: دستگاه‌های مسئول توجه لازم را به امر پژوهش ندارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پژوهش‌های دانشگاهی در این حوزه مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرد؟ گفت: ما به همه دانشگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که در رشته‌های مرتبط در مقاطع فوق لیسانس و دکتری به پایان نامه‌ها و رساله‌هایی که در خصوص ترک اعتیاد باشد، اعتبار می‌دهیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

وهاب‌زاده افزود: دانشجویان کلیه رشته‌های مرتبط مثل جامعه شناسی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی و ... که می‌خواهند پایان نامه و کار پژوهشی خود را در خصوص پیشگیری و ترک اعتیاد انجام دهند باید پروپوزال خود را ارائه دهند و در صورت تأیید دفتر تحقیقات و آموزش ستاد، طرح آنها مورد حمایت قرار می گیرند و طرح‌های خوب اجرایی خواهدشد.

وی با تأکید بر اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر حمایت لازم را از مراکز علمی انجام می‌دهد، گفت: ستاد به طرح‌های نو و خلاقانه توجه ویژه دارد و حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

 انتهای پیام

captcha