آخرين جلسه قرآن «محسن اميرى» در سال ٩٦ + عكس
کد خبر: 3700343
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

آخرين جلسه قرآن «محسن اميرى» در سال ٩٦ + عكس

گروه جلسات و محافل ــ آخرين جلسه محسن اميرى، قارى و مدرس پيشكسوت طی سال 96 شامگاه پنجشنبه آخر سال برگزار شد و قاريان نوجوان و ممتاز تهران در آن به تلاوت پرداختند.

 محسن امیری

به گزارش خبرنگار ايكنا؛ مسجد شهدا، واقع در اتوبان شهید آیت الله محلاتى، شب‌هاى جمعه شاهد برگزارى جلسه قرآني است كه نوجوانان و جوانان زيادى را به پاى رحل قرآن آورده است. شهرت اين جلسه نيز به تشويق‌ها و نكات مشوقانه استاد آن محسن اميرى است كه سال‌هاست با آموزش و تشويق قرآن آموزان، جوانان و نوجوانان بسيارى را به جامعه قرآنى معرفى كرده است.

اميرى، در ابتداى جلسه با اشاره به برگزارى آخرين جلسه قرآن مسجد شهداء در سال٩٦ گفت: علاوه بر آخرين جلسه قرآنى كه در سال ٩٦ داريم، در آخرين شب جمعه سال نيز هستيم و براى همين ثواب تلاوت‌هاى جلسه را به روح همه اساتيد قرآنى خصوصاً استادان مولايى و داريانى سعيدى و همه گذشتگانى كه سال‌هاى گذشته در اين جلسه بودند و از دنيا رفته‌اند به ویژه مرحوم اميرطاهر منصورى، قارى جوان و متخلق، تقديم مى‌كنيم.

محسن امیری
در ادامه جلسه، نوجوانان زيادى به تلاوت قرآن پرداختند كه تعدادى از آن‌ها، جديداً به تلاوت قرآن علاقه پيدا كرده و در اين جلسه شركت كرده‌ بودند، اما اميرى با حوصله و مهربانى، نكات لازم را به آن‌ها متذكر می‌شد.
اميرى با اشاره به تلاوت اخير سيدجواد حسينى در بنگلادش كه تحسين مخاطبان را در فضاى مجازى برانگيخته بود گفت: همه شما نوجوانان پتانسيل اين را داريد كه مثل اين عزيزان كه براى جمهورى اسلامى افتخار می‌آفرينند، پرچم اسلام و قرآن را برافراشته نگاه داريد.
حسن ختام جلسه، فرزند اميرى، ابوالفضل اميرى، قارى خوشخوان نوجوان به تلاوت قرآن پرداخت.

انتهای پیام

captcha