توزیع میوه های دولتی و برنج شب عید در ماکو
کد خبر: 3700374
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

توزیع میوه های دولتی و برنج شب عید در ماکو

گروه اجتماعی - رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ماکو از آغاز توزیع میوه‌های دولتی و برنج برای شب عید خبر داد.

قاسم تاروردی زاده مدیر جهاد کشاورزی ماکو در گفتگو با ایکنا از آذربایجان غربی از آغاز توزیع میوه تنظیم بازار شب عید از مورخه 22 بهمن در 16 نقطه از سطح شهر ماکو و بازرگان خبر داد و گفت : قیمت میوه‌های تنظیم بازاری شب عید در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف بر اساس وضعیت بازار هر منطقه متفاوت است.

وی ادامه داد : در شهرستان ماکو بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار استانى هر کیلو پرتقال درجه یک شمال 1700 تومان و هر کیلو سیب زرد و قرمز درجه یک 2000 تومان درقالب این طرح عرضه می‌شود.
مدير جهاد کشاورزى ماکو خاطرنشان کرد : بر اساس تصميمات صورت گرفته در کميته تنظيم بازار شهرستان ماکو 70 تن پرتقال و 40 تن سيب جهت متعادل نمودن بازار وارد این شهرستان خواهد شد.
وی تصریح کرد : در صورت کشش بازار و احساس نياز اين مقدار قابل افزايش بوده و هيچ محدوديتى در تامين و توزيع ميوه شب عيدى وجود ندارد.
مدير جهاد کشاورزى ماکو از توزيع 50 تن انواع برنج تعادلى جهت تنظيم بازار در سطح این شهرستان اعم از شهر و روستا خبر داد و گفت : تا آخر سال 45 تن ديگر تهيه شده و در سطح شهر و روستا توزيع خواهد شد.
وی ادامه داد: در مورد تامين و توزيع گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد نيز هيچ محدوديتى وجود نداشته و مباشران در صورت تمايل جهت توزيع به مديريت جهاد کشاورزى جهت در يافت معرفى بمنظور تامين و توزيع مراجعه نمايند.
انتهای پیام

captcha