فعالیت کارگاه مهدالرضا(ع) در ایام نوروز
کد خبر: 3700417
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

فعالیت کارگاه مهدالرضا(ع) در ایام نوروز

گروه فعالیت‌های قرآنی- همزمان با آغاز سال 1397، برنامه‌های دینی و فرهنگی متنوعی ویژه سنین مختلف زائران و مجاوران امام رضا(ع) به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در ایام نوروز در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به برنامه‌های ویژه کودکان اشاره کرد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، همزمان با آغاز سال 1397، برنامه‌های دینی و فرهنگی متنوعی ویژه سنین مختلف زائران و مجاوران امام رضا(ع) به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در ایام نوروز در نظر گرفته شده که از آن جمله می توان به برنامه‌های ویژه کودکان اشاره کرد.

کارگاه مهدالرضا(ع)
بنابر این گزارش، برگزاری کارگاه مهدالرضا(ع) ویژه کودکان ۵ الی ۱۰ سال دختر و ۵ تا ۷ سال پسر، هر روز از ساعت ۸ الی نماز مغرب و عشا در رواق حضرت زهرا(س) و از ساعت ۸ الی ۱۲ و ۱۹ الی ۲۳ در دارالقرآن‌الکریم نمونه ای از این برنامه‌ها به شمار می رود.

فعالیت کارگاه مهدالرضا(ع) در ایام نوروز

کبوترانه

همچنین برنامه کبوترانه ویژه کودکان ۴ تا ۸ سال شامل آموزش مفاهیم دینی در قالب بازی و سرگرمی شنبه تا پنجشنببه این هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ و جمعه ۸ تا ۱۶ کودکان ۴ تا ۱۰ سال شامل کارگاه‌های آداب زیارت، حفظ سوره، نیایش، ‌قصه، ‌کاردستی و نقاشی در رواق حضرت معصومه(س) از جمله دیگر برنامه‌ها در باب الهادی(ع) صحن جامع رضوی و برنامه جوانه‌های معرفت ویژه به شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha