آمادگی نمازخانه‌های بین راهی خراسان‌جنوبی برای پذیرایی معنوی از مسافران نوروزی
کد خبر: 3700420
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی خبر داد:

آمادگی نمازخانه‌های بین راهی خراسان‌جنوبی برای پذیرایی معنوی از مسافران نوروزی

گروه معارف_ مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی گفت: مساجد و نمازخانه‌های بین راهی خراسان‌جنوبی آمادگی لازم را برای پذیرش مسافران نوروزی دارند.

حجت‌الاسلام حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه و در آستانه سال نو مساجد و نمازخانه‌های بین راهی استان با حضور نمایندگانی از استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، ستاد اقامه نمازاستان، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و شبکه بهداشت استان مورد بازدید قرار گرفت.
وی افزود: در این بازدیدها کمبودها و نقاط ضعف مساجد و نماز خانه‌ها به متولین امر در راستای برطرف کردن و رفاه حال مسافرین نوروزی تذکر داده شد.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین ستاد اقامه نماز استان با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، مسابقه همراه با نماز در نوروز ۹۷ را برگزار می‌کند.
کمیلی بیان کرد: این مسابقه در موضوعات سوژه‌های نمازی در قالب تصویر و ارسال نقاط قوت و ضعف مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در قالب تصویر و یا متن برگزار می‌شود.
وی افزود: شرکت کنندگان می‌توانند مستندات تصویری و پیامکی خود را از طریق شماره‌های ۰۹۱۵۰۹۱۴۱۳۳ و ۱۰۰۰۰۳۲۴۲۴۴۰۹ ارسال کنند.
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار، ۲۰ فروردین‌ماه ۹۷ خواهد بود، اظهار کرد: به ۲۰ اثر برگزیده جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.
کمیلی یادآور شد: هم استانی‌ها و مسافران می‌توانند با شرکت در این مسابقه در راستای رفع مشکلات و نقاط ضعف نمازخانه‌های بین راهی و تشویق مساجد بین راهی که از امکانات خوبی برخوردارند به ستاد اقامه نماز استان کمک کنند.
انتهای پیام

captcha