دوران دفاع مقدس دوران گنجینه های الهی و افتخارات رنگین است
کد خبر: 3700430
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲

دوران دفاع مقدس دوران گنجینه های الهی و افتخارات رنگین است

گروه سیاسی - امام جمعه ماکو گفت : دوران دفاع مقدس دوران گنجینه های الهی و افتخارات رنگین است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو بر لزوم تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولین تاکید کرد و گفت: اگر این اصل از سوی مسئولین تقویت شود یک گام بیشتر به سوی جامعه ای با ارزشتر نزدیک خواهیم شد.
وی افزود : امروزه وظیفه ما بازگویی رشادت‌ها و جانفشانی‌های دوران سرتاسر افتخار دوران دفاع مقدس به فرزندانمان است.
وی با تاکید بر اینکه علما و مسئولین باید از تجملات و اشرافی گری پرهیز کنند، خاطرنشان کرد : فاصله بین مردم و مسئولین نباید کم شود و در راستای تقویت آن، هر دو طرف باید کوشا باشند.
امام جمعه ماکو ایجاد اختلاف بین مسئولین را توطئه تکراری دشمن ابراز کرد و گفت: دشمن در راستای زمینه سازی برای ترویج فرهنگ ناشایست در بین مسئولین است، لذا لزوم توجه و هوشیاری جدی مسئولین را می طلبد.
حجت الاسلام رنجبری ضمن تبریک عید نوروز این روز را جزو ایام مبارک و مقدس خواند و اظهار کرد : اولین روز سال ۹۷ متقارن با سالروز شهادت امام علی النقی هادی (ع) است، لذا حفظ حرمت این روز لازم و ضروری است.
وی در ادامه بر حمایت از ارزش های راهیان نور تاکید کرد و گفت : بیش از ۵ میلیون زائر در راهیان نور از نزدیک با رشادت‌های شهدا آشنا می‌شوند و این دستاورد والای انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه ماکو بر لزوم انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل های بعد انقلاب تاکید کرد و بر توطئه های دشمنان در جهت دور کردن جوانان و نوجوانان از فرهنگ اصیل ایرانی اشاره نمود.
وی ایام نوروز را زمینه‌ای برای تقویت دید و بازدید ها و به جا آوردن صله ارحام که سفارش ائمه اطهار است، دانست.
خطیب نماز جمعه ماکو با اشاره به اینکه نباید دید و بازدید ها توام با غیبت باشد افزود: محتوای صحبت های سیاسی و تحلیلی باید با ارائه مستندات همراه باشد و نباید در راستای تضعیف نظام باشد.
حجت الاسلام رنجبری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای خدماتی و امدادی از جمله هلال احمر، پلیس راه، اداره راهداری و غیره که در ایام نوروز با دور ماندن از خانواده خود در جهت تامین امنیت مسافرین نوروزی ارائه خدمات می نمایند گفت : مسافرین نوروزی با رعایت نکات ایمنی باید در کمک به این عزیزان نهایت همکاری را لحاظ نمایند.
انتهای پیام

captcha