ایران نقشه‌های آل یهود را در منطقه خنثی کرده است
کد خبر: 3700450
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
مهدی‌زاده:

ایران نقشه‌های آل یهود را در منطقه خنثی کرده است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه بافت گفت: ایران نقشه‌های آل یهود را در منطقه خنثی کرده، لذا آنها علیه ایران لجن‌پراکنی می‌کنند و این جسارت‌ها به دلیل مماشات و تسامح مسئولان دیپلماسی کشور انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا مهدی‌زاده، امام جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اجلاس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری به عنوان نخبگان روحانیت، بالاترین نهاد و جریان دغدغه‌مند نسبت به نظام و انقلاب هستند و دغدغه‌های نظام را از جمله کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه با اشرافی‌گری، مسئله معیشت و اقتصاد مردم دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به روزهای پایانی سال به لزوم ارزیابی عملکرد افراد و مسئولان در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: ارزیابی تحقق شعار سال تنها مربوط به دولت نیست، بلکه کارنامه همه اقشار جامعه است که تا چه اندازه زندگی خود را در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار دادیم.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده بیان کرد: قوه مقننه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز باید عملکرد خود را در تحقق شعار سال ارزیابی کنند که چه مقدار توانستند مدیریت اقتصادی کشور را در عرصه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نظارت کنند.
وی تصریح کرد: نمایندگان ارزیابی کنند عملکرد یک ‌ساله خود را که به چه مقدار دغدغه تولید و اشتغال جوانان را داشتند، البته ارزیابی کارنامه دولت از همه مهم‌تر است چرا که زمام اقتصادی کشور به دست دولت است هم در فرهنگ‌سازی اقتصادی و هم در سیاست‌گذاری اقتصادی تولید و اشتغال کارنامه خود را ارائه دهند.
امام جمعه بافت اشاره‌ای به دستاوردهای سال 96 کرد و گفت: در حوزه داخلی تجدید میثاق امت با ولایت در حماسه 9 دی، شور و شکوه حماسه 22 بهمن و رویش‌های نسل جوان انقلاب با روحیه ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان همچون شهید حججی و شهید حدادیان را می‌توان بیان کرد.
وی افزود: در حوزه خارجی هیمنه پوشالی داعش توسط نیروهای مقاومت فرو ریخت و ناکامی پروژه‌های دنیای غرب علیه جمهوری اسلامی و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی و تزریق روحیه استکبارستیز در کشور‌های منطقه را با وجود تمام هجمه‌ها و توطئه‌های آمریکا شاهد بودیم.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده اظهارکرد: ایران نقشه‌های آل یهود را در منطقه خنثی کرده، لذا آنها علیه ایران لجن‌پراکنی می‌کنند و این جسارت‌ها به دلیل مماشات و تسامح مسئولان دیپلماسی کشور انجام می‌شود.
وی تأکید کرد: مسئولان دیپلماسی کشور باید بدون مماشات، جواب قاطع به دشمنان بدهد که اگر رهبری اذن دهد، برخورد خشن و سخت خواهد بود.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha