افزایش مطالبه‌گری کاذب محصول اتاق‌های فکر دشمن است
کد خبر: 3700475
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

افزایش مطالبه‌گری کاذب محصول اتاق‌های فکر دشمن است

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان گفت: کشور ما متأسفانه با برخی مشکلات اقتصادی روبه‌رو است و مردم ما از بیکاری و مشکلات معیشتی رنج می‌برند، با این‌حال نباید از این نکته غافل باشیم که افزایش مطالبه‌گری کاذب و القای تبعیض، محصول اتاق‌های فکر دشمن است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 25 اسفندماه، گفت: در روزهای پایانی سال 96 قرار داریم و باید ببینیم نقاط قوت و ضعف ما چه بوده، تا نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف را نیز ریشه‌یابی و برطرف کنیم.
وی ادامه داد: اگر امسال از همه مشکلات با موفقیت عبور کردیم، باید بدانیم که خداوند پشت سر این مردم و انقلاب بوده است، زیرا اگر دست نصرت الهی نبود، نمی‌توانستیم بر این همه دشمنان خارجی و داخلی غلبه کنیم.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: در همین هفته گذشته تروریست‌هایی که مجهز به انواع مهمات بودند، به یکی از پاسگاه‌های مرزی ما حمله‌ور شدند، اما با لطف و عنایت الهی، پاسداران نیروی زمینی سپاه درس عبرتی به آنان دادند که خیال‌های باطل از ذهنشان بیرون رود.
وی اظهار کرد: امسال با یاری خدا و مجاهدت مدافعان حرم و سرداران رشید سپاه، داعش شکست سختی در منطقه خورد و توطئه‌ای که توسط امریکا، رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها طراحی شده بود و می‌رفت تا دنیای اسلام را به آتش بکشد، خنثی شد.
آیت‌الله سلیمانی افزود: کشور ما متأسفانه با برخی مشکلات اقتصادی روبه‌رو است و مردم ما از بیکاری و مشکلات معیشتی رنج می‌برند، با این‌حال نباید از این نکته غافل باشیم که افزایش مطالبه‌گری کاذب و القای تبعیض، محصول اتاق‌های فکر دشمن است.
وی ادامه داد: دشمنان امروز می‌خواهند جامعه ایران را ناامید سازند و احساس سرخوردگی به‌وجود آورند، بنابراین مردم و مسئولین باید به این مسأله آگاه باشند و نگذارند توطئه دشمن به‌پیش برود.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در پایان با اشاره به اینکه نیاز به ذخیره خونی وجود دارد، از مردم خواست تا با اهدای خون خود نجات بخش جان هموطنان نیازمند خود باشند.

انتهای پیام

captcha