آموزش 300 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز
کد خبر: 3700510
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

آموزش 300 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز، با بیان اینکه 300 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، صوت و لحن، تجوید و تواشیح مشغول آموزش هستند.

مرتضی پولادی، مدیر مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 300 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، صوت و لحن، تجوید و تواشیح مشغول آموزش هستند.

آموزش 300 قرآن آموز در مؤسسه قرآنی ثارلله تبریز
وی افزود: اگر با جان و دل آیات قرآن کریم را که به عنوان کامل ترین نسخه موفقیت برای زندگی افراد پیچیده شده است را باور و آنها را در زندگی خود عملی کنیم به طور قطع آثار چشم گیر و فروانی در زندگی هر فرد خواهد داشت و می تواند تحول بزرگی را در زندگی ما ایجاد کند.
پولادی، از پایه های سنی قرآن آموزان این خانه قرآن گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
مدیر موسسه ثارلله تبریز یادآور شد: قرآن، كلام ارجمند خداوند و واسطه انس بندگان با خداست. راهنمای آدمی از ضلالت ها و پناهگاه او در فتنه ها، جدا كننده حق از باطل و نیكوترین سخن و رساترین اندرز و سفره گسترده الهی در میان بندگان است تا از خوان نعمتش جسم و جان خویش راحیات بخشند و زندگی سرد و زمستانی خویش را با انس با قرآن بهاری كنند. مگر نه آنكه بهار قرآن بهار دلهاست و بهار، زیباترین فصل طبیعت، آنانكه قلب خویش را با قرآن همنشین ساختند نه یک فصل حیاتشان كه تمامی فصول زندگیشان دراین جهان و آن جهان بهاری است.
وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: نگاه كردن به خطوط قرآن بدون خواندن آن عبادت است.
پولادی تلاوت قرآن را تاثیرگذار در تزکیه انسان دانست و تاکید کرد: بر اساس آیات قرآن، تلاوت آیات الهی موجب اصلاح افراد، انجام کارهای خیر و تزکیه انسان می شود و غفلت از قرآن که زمینه ساز تقواپیشگی است رویگردانی بزرگی است به سمت خروج از ایمان.

captcha