حضور شهردار تبریز در بیت «اولین شهید محراب انقلاب اسلامی»
کد خبر: 3700535
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

حضور شهردار تبریز در بیت «اولین شهید محراب انقلاب اسلامی»

گروه اجتماعی- شهردار تبریز به همراه رئیس ‌‌شورای اسلامی شهر، با حضور در بیت ‌شهید ‌آيت‌الله‌ قاضی‌طباطبایی، ضمن گفت‌وگو با فرزند ایشان، یاد و خاطره «اولین شهید محراب انقلاب اسلامی» را گرامی داشت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز به همراه شکور اکبرنژاد رئیس ‌‌شورای اسلامی شهر، با حضور در بیت ‌شهید ‌آيت‌الله‌ قاضی‌طباطبایی، ضمن گفتگو با فرزند ایشان، یاد و خاطره «اولین شهید محراب انقلاب اسلامی» را گرامی داشت.

 حضور شهردار تبریز در بیت «اولین شهید محراب انقلاب اسلامی»

ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز، در این دیدار، با اشاره به مبارزات و مجاهدت‌های شهید آیت‌الله قاضی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که در شهری زندگی می‌کنیم که متبرک به شهدای محراب است و امیدواریم در عرصه‌های مختلف خدمت و مسئولیت، رهرو شهدای عزیزمان باشیم.

وی یادآور شد: نقش آیت‌الله قاضی در شکل‌گیری مبارزات انقلابی و هدایت‌های کارساز ایشان در تبریز و آذربایجان به ویژه در جریان قیام ۲۹ بهمن ۵۶، ماندگار است.

شهردار تبریز در ادامه با ارائه گزارشی، از رویکردها و برنامه‌های مدیریت شهری، در حوزه گردشگری و آموزش‌های شهروندی اظهار داشت: رفتارها و آموزش‌های شهروندی، ریشه در تعالیم دینی دارد و می‌تواند در صورت استمرار و مداومت، زیرساخت‌های اساسی توسعه شهر را فراهم کند.

شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر، کریم صادق‌زاده عضو شورا و حاجی‌زاده مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تبریز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/

captcha