عشق به شهادت سبب ایستادگی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس شد
کد خبر: 3700536
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
صدیقی:

عشق به شهادت سبب ایستادگی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس شد

گروه اجتماعی: امام جمعه تهران گفت: عطش به شهادت سبب شد جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بدون موشک و تجهیزات پیشرفته نظامی در مقابل شرق و غرب ایستادگی کرده و پیروز شوند.

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شامگاه گذشته جمعه 25 اسفند ماه در مراسم یادواره شهدای شهر هیدج، با تاکید بر ضرورت الگوگیری از شهدا، تصریح کرد: اکثر شهدا در وصیت‌نامه‌های خود بر اطاعت از ولایت فقیه تاکید کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه شهدا از جایگاه والایی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند، تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن می‌فرمایند: «هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند».
این مسئول با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان ما باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مردم و مسئولان قدر انقلاب را نمی‌دانند.
وی با تاکید بر ایستادگی رهبری در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان، تصریح کرد: امروز علاوه بر فضای مجازی بیش از300 شبکه ماهواره‌ای در حال تبلیغ علیه کشورمان هستند که رهبر ما با شجاعت در مقابل آنها ایستاده است.
آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه باید قدر این ملت را که همواره در تمام صحنه‌های انقلاب حاضر بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستند دانست، افزود: نمونه بارز این اطاعت در 22 بهمن امسال رقم خورد وقتی که رهبری فرمودند: 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود و مردم به طور باشکوه در صحنه حضور یافتند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه قدرت دفاعی ملت ایران تنها موشک نیست، تصریح کرد: عطش به شهادت سبب شد جوانان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بدون موشک و تجهیزات پیشرفته نظامی در مقابل شرق و غرب ایستادگی کرده و پیروز شوند.
وی از زنان به عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار در پیروزی و تداوم انقلاب یاد کرد و افزود: اگر امروز ما در جامعه شاهد افرادی مانند نخبه، مجاهد، سردار، عالم و دیگر افراد موفق هستیم به برکت زنان پاک و مومن است.
آیت‌الله صدیقی با تاکید بر ضرورت توجه به آبادی مکان‌های مذهبی به ویژه مساجد و حوزه‌های علمیه، بیان کرد: اگر حوز‌ه‌ها و مساجد آباد باشد ما دیگر نیاز به دادگستری نخواهیم داشت.
captcha