برگزاری جشنواره «ساعت شنی» در عرصه هنری
کد خبر: 3700542
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

برگزاری جشنواره «ساعت شنی» در عرصه هنری

گروه هنر ــ جشنواره بین‌المللی «ساعت شنی» با رویکرد هنری و بخش ویژه استارت‌آپ برگزار می‌شود و تا سوم خرداد پذیرای آثار شرکت‌کنندگان است.

برگزاری جشنواره «ساعت شنی» در عرصه هنری

به گزارش ایکنا؛ جشنواره بین‌المللی ساعت شنی به کوشش اداره کل فرهنگی جامعةالمصطفی العالمیة برگزار می‌شود. بخش ویژه این رویداد فرهنگی به رویدادهای رقابتی 72 ساعته اختصاص دارد که در قالب استارت‌آپ برگزار می‌شود.

بخش‌های اصلی این جشنواره عبارتند از تولیدات صوتی و تصویری متناسب با شبکه‌های اجتماعی همانند مستند کوتاه، نماهنگ،‌ پادکست صوتی و کلیپ. در بخش طراحی و گرافیک نیز اینفوگرافیک،‌ پوستر، تصویرسازی،‌ داستان مصور و کاریکاتور مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این جشنواره شامل آثاری که در بخش‌های نرم‌افزارهای تلفن همراه،‌ بازی‌های تلفن همراه و تحت وب و پویانمایی ارائه می‌‌شوند نیز است. در بخش رسانه‌های اینترنتی نیز می‌توان به پایگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی اشاره کرد. موشن‌گرافیک از دیگر محورهای اصلی این بخش به شمار می‌آید.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به معاونت فرهنگی تربیتی واحدهای آموزشی جامعةالمصطفی العالمیة ارائه کنند. مهلت ارسال آثار تا سوم خرداد سال 97 تعیین شده است.

انتهای پیام

captcha