تنها عده‌ای کج‌اندیش به سردار سلیمانی هجمه وارد می‌کنند
کد خبر: 3700546
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
امام جمعه شهر محمودآباد:

تنها عده‌ای کج‌اندیش به سردار سلیمانی هجمه وارد می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه شهر محمودآباد گفت: امروز سردار پرافتخار جهان اسلام سلیمانی، مورد هجمه عده‎ای کج‌اندیش قرار گرفته و این حمله به افرادی که مایه عزت نظام و ایران هستند حق ناشناسی است.

به گزارش ایکنا قزوین حجت‌الاسلام‌والمسلمین رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد نمونه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: پرهیز از اشرافیگری در بین مدیران و مسئولین از اصلی ترین خصوصیات مدیران در تراز حکومت اسلامی است.
وی افزود: مسئولین در جامعه اسلامی باید علاوه بر اینکه برای رفع نیازهای مادی مردم تلاش کنند، باید برای نیازهای معنوی و تربیتی مردم نیز برنامه داشته باشند تا جامعه در این ابعاد نیز رشد کند.
رشوندی همچنین با اشاره به ادامه دشمنی نظام سلطه با ملت ایران تاکید کرد: مشکل اصلی نظام سلطه با ملت ایران بر سر حکومت دینی و مبانی این حکومت است و تا وقتی که مبنای برائت از نظام سلطه و زیربار حرف زور در حکومت اسلامی وجود دارد ، جهان استکبار نیز به این ملت روی خوش نشان نمی دهد.
وی بیان کرد: زمانی دشمن از دشمنی خود با این ملت کوتاه خواهد آمد که ملت دست از دین و مبانی اسلامی و ارزش های خود بردارند.
امام جمعه شهر محمودآباد با اشاره به فرارسیدن سالروز ملی شدن صنعت نفت نیز اظهار کرد: نمی توان نقش فدائیان اسلام و امت حزب الله را در ملی شدن صنعت نفت نادیده گرفت و تلاش این افراد در کنار آیت الله کاشانی و مصدق توانست دستاوردی بزرگ برای ملت را به ارمغان بیاورد.
وی با بیان اینکه مصدق قدر نیروهای حزب اللهی را ندانست و پس از به قدرت رسیدن این افراد دلسوز را زندانی کرد، ادامه داد: امروز نیز عده ای به دنبال هجمه به نیروهای وفادار و ارزشی در انقلاب هستند.
رشوندی افزود: شرایط به گونه ای شده که امروز سردار پرافتخار جهان اسلام سلیمانی، مورد هجمه عده‎ای کج اندیش قرار گرفته و این حمله به افرادی که مایه عزت نظام و ایران هستند حق ناشناسی است.
وی در ادامه با توجه به فرارسیدن سال نو، نوروز را مقدمه تحول در انسان دانست و تصریح کرد: این تحول باید در انسان نیز تغییر ایجاد کند و باید دقت کنیم که سال جدید را با نام خدا آغاز کنیم.
امام جمعه محمودآباد در پایان از حضور مسئولین آبفای استان در میز خدمت مصلی نماز جمعه تقدیر کرد و خواستار رفع مشکلات مخزن آب شهر محمودآباد شد.

انتهای پیام

captcha