تجلیل از خادمین هيئت «عاشقان ثارالله» در نسيم‌شهر + عکس
کد خبر: 3700550
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

تجلیل از خادمین هيئت «عاشقان ثارالله» در نسيم‌شهر + عکس

کانون خبرنگاران نبأ _ هيئت «عاشقان ثارالله» نسيم‌شهر وابسته به تبليغات اسلامی بهارستان، اختتامیه مراسم هفتگی و تجلیل از خادمین را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگاران ایکنا_نبأ، اختتامیه مراسم هفتگی و تجلیل از خادمین در هيئت عاشقان ثارالله نسيم‌شهر وابسته به تبليغات اسلامی بهارستان با حضور شوندی؛ شهردار، حسنلو؛ رئیس، پیروی؛ عضو شورای اسلامی، فرج پور؛ عضور شورای هیئات مذهبی و اعضای اين هيئت و دلدادگان اهل بيت(ع)، 25 اسفند جاری برگزار شد.
در اين مراسم، پس از قرائت زيارت عاشورا و بیان احکام شرعی توسط بزرگی، حجت‌الاسلام نوروزی، نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان با بیان این که این هیئت به عنوان ستون این شهر است، در خصوص اعتقادات انقلاب اسلامی و اعتقادات مهدوی سخنرانی کرد.

در ادامه برنامه، مداحان اهل بيت(ع) از جمله حقانی، پیرزاد و واحدی به ذکر مصيبت و مرثيه‌سرايی پرداختند و از شرکت‌کنندگان به صرف صبحانه پذیرایی به عمل آمد.
اين مسئول، تصريح کرد: اين هيئت هر هفته جمعه‌ها ساعت 7 صبح در غرب تهران جاده ساوه نسيم شهر برگزار مي‌شود و علاقه مندان می‌توانند از طريق کانال اين هيئت به آدرس saralahjome78@ برای اطلاع از مراسم‌ها مراجعه و یا با ارسال عدد 1378 به شماره 3000135778 از آدرس هیئت اطلاع پیدا کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha