جذب 272 نفر در آزمون استخدامی سال آینده آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3700612
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

جذب 272 نفر در آزمون استخدامی سال آینده آموزش و پرورش لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان از جذب 272 نفر در آزمون استخدامی سال آینده آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، علی عبدی‌پور، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان جمعه، 25 اسفند در جمع خبرنگاران، گفت: سهمیه استان لرستان در آزمون استخدامی سال آینده ۲۷۲ نفر در ۳۰ رشته شغلی در قالب هشت بوم خواهد بود.
وی سهم آقایان را در این آزمون ۱۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: سهمیه بانوان هم در این آزمون استخدامی ۱۱۷ نفر خواهد بود .
عبدی‌پور با بیان این‌که در آزمون استخدامی سال آینده؛ به بومی‌گزینی توجه شده و از داوطلبان بومی مناطق و شهرستان‌ها استفاده خواهد شد، اضافه کرد: بیشترین رشته شغلی موردنیاز آموزگار ابتدایی با فراوانی ۱۱۸ نفر، نیروهای فنی و مهارتی ۷۲ نفر و 82 نفر هم در سایر رشته‌ها جذب خواهد شد .
وی با یادآوری این‌که بیشترین پذیرش مربوط به مناطق و شهرستان‌هایی است که از نظر منابع انسانی با کمبود شدید معلم مواجه هستند، ادامه داد: در استخدام جدید محل خدمت پذیرفته‌شدگان از ابتدا مشخص است و داوطلبان با اذعان به این مطلب و بومی بودن در آن منطقه و شهرستان بدون قابلیت نقل و انتقال پذیرفته می‌شوند.
عبدی‌پور در خصوص زمان دقیق ثبت‌نام، شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون اضافه کرد: تاریخ ثبت‌نام و زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی به ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره کرد و افزود: سهمیه‌های قانونی در این استخدام در نظر گرفته شده است.
عبدی‌پور تصریح کرد: جذب نیرو برای مدارس عشایری به‌عنوان یک بوم از کلیه مناطق و شهرستان‌هایی که مدرسه عشایری دارند؛ انجام خواهد شد و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط دانشگاهی با مدرک لیسانس و بالاتر می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
وی افزود: سهمیه این آزمون جدای از پذیرش دانشجو معلمانی است که از طریق کنکور سراسری و داشتن مدرک دیپلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

انتهای پیام

captcha