طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در زنجان اجرا می‌شود
کد خبر: 3700613
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
خسروی:

طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در زنجان اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در 11 مسجد شهر زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین خسروی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام اعتکاف سال آینده مصادف با فروردین ماه است، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این آیین معنوی در دستور کار قرار دارد.
وی از اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف در 11 مسجد شهر زنجان خبر داد و گفت: این طرح با حضور مربیان زبده قرآنی اجرا خواهد شد و تلاش شده تا از مربیان معتکف در این طرح استفاده شود و اگر در مسجدی مربی معتکف حضور نداشت، مربی اعزامی برای اجرای این طرح در نظر گرفته خواهد شد.
حجت‌الاسلام خسروی با اشاره به برنامه‌هایی که در این طرح منظور شده است، گفت: برگزای مسابقه‌ای با عنوان فرهنگ قرآنی در زلال اعتکاف که شامل 40 سوال از سوره مبارکه لقمان، نهج‌البلاغه، دعای مکارم اخلاق صحیفه سجادیه در نظر گرفته شده است.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های این طرح تصحیح قرائت نماز، اجرای تلاوت ترتیل از سوره مبارکه لقمان را می‌توان نام برد.
captcha