راه‌اندازی اتوماسیون اداری ویژه اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها
کد خبر: 3700640
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به همت اتحادیه تشکل‌های قرآنی انجام شد؛

راه‌اندازی اتوماسیون اداری ویژه اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و شرکت نرم‌افزاری «سافت سیستم کیش» در راستای ارتباط بهتر و آن‌لاین مؤسسات قرآنی سراسر کشور با یکدیگر اقدام به راه‌‌اندازی اتوماسیون اداری «تیم یار» کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور«اتقان‌نیوز»، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و شرکت نرم‌افزاری «سافت سیستم کیش» در راستای راه‌اندازی اتوماسیون اداری «تیم یار» ویژه اتحادیه قرآنی استان‌ها تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بر این اساس، با استقرار این اتوماسیون در ساختار اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در فاز اول، اتحادیه‌های استانی می‌توانند کاملاً آنلاین و تحت وب و به‌صورت مستند، با یکدیگر و نیز با اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور مکاتبات، ارتباطات و نامه‌نگاری‌ داشته باشند.

علاوه بر این، این پورتال در 4 بخش در اتحادیه فعال خواهد شد.

الف) بخش پرسنلی: شامل تمامی افراد اتحادیه به‌علاوه مدیران عامل و رؤسای هیئت‌ مدیره اتحادیه‌های استانی است.

ب) بخش CRM یا ارتباط با مشتری: پوشش‌دهنده همه روندهایی است که با ارباب‌رجوع سر و کار دارد از جمله درخواست وام، درخواست‌های مجوز از اتحادیه، درخواست عضویت در اتحادیه و یا هرگونه بحثی که طی آن اتحادیه با مؤسسات در ارتباط است، در CRM تعریف‌ شده و پیگیری آن در هر سطح توسط درخواست‌دهنده قابل‌ مشاهده است.

راه اندازی اتوماسیون اداری ویژه اتحادیه‌های استانی به همت اتحادیه تشکل‌های قرآنی

ج) بخش مکاتبات: تمامی مکاتبات به‌محض راه‌اندازی این پورتال، ثبت رسمی شده، شماره پیگیری به آن تعلق می‌گیرد و قابل‌ مشاهده ارجاعات است، مکاتبات در درون اتحادیه و بین اتحادیه با اتحادیه‌های استانی، کاملاً مستند و به‌صورت پاسخگویی آنلاین و تخت وب توسط هرکدام از مسئولان قابل پاسخگویی خواهد بود.

د) بخش حسابداری: این بخش از پورتال، یک میز کار بسیار آنلاین و به‌روز برای پاسخگویی به همه نیازهای مالی، مالیاتی و حسابداری اتحادیه و اتحادیه‌های استانی که با همکاری اتحادیه و مجموعه «سافت سیستم کیش تیم» در حال راه‌اندازی است که فرآیند استقرار آن به‌زودی به پایان می‌رسد.

یادآور می‌شود، برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره این اتوماسیون به سایت اتقان نیوز مراجعه کنید.

 انتهای پیام

captcha